RADU TUDOR

În loc de motto: “Nu am o preferinţă politică românească. Visez o  Românie prosperă, pentru toată lumea şi în perpetuă autoeducaţie”. – Madi şi Onu

Îmi place jurnalistul Radu Tudor !

Preopinent  al demagogilor puterii, ca un “radical liber” pentru sănătate, a scris în Săptămâna Financiară, un articol cu  titlu edificator:”Lâncezeala opoziţiei”, dar nu suficient, pentru lipsa nervului acesteia, eufemistic spus, faţă de vehemenţa puterii. Aşa că, eu, cu îngăduinţa autorului, îi  voi adapta titlul, şi-i voi spune “Catalepsia opoziţiei ”.

Spre înţelegerea avocatului, de la Ministerul Sănătăţii, “Catalepsie, stare patologică în care dispar sensibilitatea şi mişcările voluntare”. Există câteva teme concrete, despre care se poate vorbi documentat şi convingător: deficitul bugetar, şi cum a fost el produs, realmente; economia subterană, indisciplina, dezordinea, ignorarea legii. Sunt câteva zone socio-economice, în care opoziţia poate zburda , ca în Japonia dupa tsunami.

Dezastrele şi cifrele din Ţară, o aşteaptă. Le sugerez, să se apuce de treabă. Să organizeze echipe itinerante (verificate ele însele), în zonele marcate de cataclism, să  şcolarizeze oamenii, şi să prezinte lapidar, în date si fapte reprobabile, poluarea politică din ţară. Să înveţe să demonstreze că se pricep la fapte politice, nu la filozofări sterile, pentru rating mediatic.

Până la alegeri, ei să fi învăţat lecţia guvernării şi s-o ia de la început, ca pentru examenul soartei lor.

PS: În timp ce compuneam postul, parcă intuitiv, Alioşa, ne trimite următorul comentariu, la articolul “Doamna cu căţelul” pe care cu permisiunea sa,  îl ataşăm aci:

“In anul 55 I.H. , CICERO a spus :
„ Bugetul trebuie reechilibrat, tezaurul trebuie reaprovizionat, datoria publică tebuie micşorată, aroganţa funcţionarilor publici trebuie moderată si controlată, ajutorul dat altor ţări trebuie eliminat pentru ca ROMA să nu dea faliment ” !  Ce au facut si incă fac personajele din poză (Roberta şi Emil) pentru ca ROMÂNIA să nu dea faliment ? Au secătuit bugetul împărţindu-l clientelei politice, au golit vistieria statului îndatorând ţara guvernului mondial financiar pentru următorii 20 -30 de ani, au mărit la cote alarmante datoria publică, au numit în funcţii cheie în toate sectoarele vieţii economico-sociale oamenii lor cărora nu le poţi ajunge nici cu prăjina la nas , au făcut cadou 100 de milioane de euro pentru imagine etc etc si, asta, pentru ce ?
Să ducă în faliment ROMÂNIA !
O după amiază frumoasă !
Alioșa “

NOTA BENE: Opoziţie, teme pentru talk- show-urile,  la care sunteţi mai prezenţi, ca în Parlament ! Şi, încă un aspect: Preşedintele Băsescu tot rămâne o redută inexpugnabilă, capabilă de surprise şoc (vezi, scutul  antirachetă American, de la Deveselu. Presupun că, în sinea sa, Preşedintele Obama, l-a apreciat). Aşa că, la treabă: puneţi mâna pe carte şi ”învăţaţi, învăţaţi, învăţaţi ! cum vă îndruma Lenin. Renunţaţi, la impresia că ştiţi ! Se numeşte Suficienţă !

Madi şi Onu

23 comentarii

Filed under Politică

23 responses to “RADU TUDOR

  1. Mitzaa Biciclista

    Eu nu mă înnebunesc după politică. Chiar deloc. Simt un fel de repulsie, aş zice. Mai degrabă reuşesc să fiu atentă la o emisiune economică.
    Dar Radu Tudor şi mie îmi place. Reuşeşte să atragă atenţia şi tot ceea ce spune , îmi pare mie că ar fi grozav de pertinent.
    Am văzut că există pe net destui blogeri care au dat cu pietre, doar că fac greşeala de a fi influenţaţi de politic, fără să aprecieze un analistul din Radu Tudor, un chirurg cu sânge rece care spune direct şi pe faţă ceea ce gândeşte. Cel puţin aşa îl văd eu.

  2. Am adaugat linkul iar la titlu am pus Madi si Onu Blog, sper ca e bine. Va doresc o zi buna si numai bine.

  3. Madi și Onu, mare dreptate aveți în privința opoziției. și fain și discursul lui Cicero… unele lucruri tind să rămână la fel, întrucât tot cu oamenii avem de-a face, iar natura umană – se știe – tinde să-și schimbe părul, dar năravurile ba.
    și mie îmi place stilul lui Radu Tudor, dar ce ne facem cu poporul care parcă-i mai încremenit decât opoziția?

  4. freddye

    Am onoarea sa va salut

    –Un articol bun,caruia ii acord un LIKE ,cu mare placere ,din prima .Ca fost ofiter,nu pot sa nu laud competenta analistului militar Radu Tudor ,fiu de ofiter si acesta..Ca si acuratetea inciziilor sale in bolile mortale[pentru romani] de care sufera politica damboviteana..ma refer in special la AMNEZIA PUTERII..Pentru ca,dupa parerea mea ,omul de presa,presa in genere , trebuie sa fie cainele de paza al democratiei si nu jigodia ei..
    – In ceea ce priveste OPOZITIA ,catalepsia,lancezeala ,miscarile involuntare de pleoape sau buric la tentatiile puterii si la amenintarile ei reprezinta ,daca vreti ,reversul unei monede devalorizate pe zi ce trece ,reversul PUTERII vreau sa zic. Noi,romanii,purtam aceasta moneda in buzunar si zicem ca-i stabila ,de vreme ce sta in echilibru [ca la emisiunea 60 de secunde].Numai ca echilibrul ii este dat de MEDIOCRITATEA egal distribuita intre cap si pajura ,prin porii traseismului politic . Ca sa nu mai zic de efectul demonizarii a tot ce este contra ,antiteza ,parere diferita ,versus PUTERE ,in baza unor cliseee si a unui limbaj de lemn care-mi ridica parul pe brate in pozitie de “Drepti”.. Mai nou ,se invoca CENZURA.. in actul de cultura ..neuniform ca orice act de creatie.. Parerea mea.. :lol:

    • freddye,
      Multumim!
      Ce sa raspundem?
      Gand la gand, intru traire.
      Cat priveste presa, n-am sa spun, ca Napoleon, ca este a patra putere in stat.
      Iluzia Puterii, a fecteaza egoul, iar caracterul se altereaza.
      Un sfarsit de saptamana, pe masura!
      Madi si Onu Blog

  5. Pingback: Intamplare din Braila, 21 mai 2011 « Rinder Razvan Catalin

  6. @ Madi si Onu,
    La comentariul de la „ Doamna si cătelul ” atasat la postul de fată ce-as mai putea adăuga ? Doar faptul că si mie imi place cum gândeste si vorbeste despre situatia socială, economică si politică din ROMÂNIA analistul politic RADU TUDOR si, să urez din toată inima vizitatorilor blogului vostru ce poartă numele de CONSTANTIN si ELENA un sincer LA MULTI ANI !
    Un weekend minunat vă doresc !
    Alioșa .

  7. Pingback: Vino… « lunapatrata

  8. Buna,Sunt Gabriela si lociesc in Olanda de 3 ani.Radu urmaresc in fiecare seara emsiunea cu tine si Dana Grecu,este o emisiune f buna.Radu imi place de tinept ca esti un om foarte inteligent,corect si frumos…In fiecare Duminica urmaresc emisinea ta “Punctul de intalnire”,super tare emisiunea ta…
    Am plecat acum 3 ani din Romania din cauza situtiei in care se afla si la ora actuala din cauza unui om care vrea sasi arate muschii cum vrea el…
    Va multumesc ca existati si ca nu va dati batuti de acest guvern bolnav..
    Ai o echipa minunata cu care lucrezi si vrau sa spun ca toti de la antena 3 sunteti niste dulci si frumosi.
    Radu te rog din suflet tine-o asa pt ca numai tu ne dai putere sa credem ca totusi Romania,va avea sanse sasi mai revina…
    Te urmaresc cu drag pt ca in fiecare zi invat ceva de la tine.
    Esti super…
    Cu mult respect, Gabriela.

    • Gabrielle,
      Bine-ai venit! Un comentariu unic, inclusiv eroarea asupra destinatarului, spre sansa intalnirii noastre.
      Fermecatoare obiectivitatea ta, spre deosebire de a altora, plecati din aceleasi motive pe meleaguri straine.
      O saptamana demna, de nobletea comentariului! Madi si Onu.

      • Buna,ma simt onorata sa fac parte acestui blog si multumesc foarte mult pt raspunsul dumneavoastra.Sunteti minunati,desi mi-as dori f.mult sa va cunosc dar prefer sa va urmaresc din umbra…
        Este minunat pt mine ca am onoarea sa pot urmari toate emisiunile antenei 3 prin internet,mai ales cand sunt emisiunile mele preferate”Punctul de intalnire”,
        “La ordinea zilei”,”Subiectiv”,”Sinteza zilei” si bine inteles ca se termina seara mea privind emsiunea ”In gura presei” cu MIrcea,este f. inteligent si comic…
        Mircea ma face sa uit de durerea apasatoare ce exista pe umerii romanilor…
        Imi pare nespus de rau ca am ales sa parasesc tara mea de suflet ,dar stiti ca prioritatea fiecarei persoane este sa duca o viata buna si am plecat in tara care imi ofera mai mult decat ce imi ofera conducatorii tarii mele de bastina…
        Sa nu credeti ca daca sunt pe meleagurile straine,nu ma doare sufletul de ce se intampla in Romania…
        Am sufletul indurerat cand vad ca zi de zi cei care ne conduc isi bat joc de populatie si vor sa distuga pana si istoria tarii…Doamne pana unde vor sa ajunga????????????????
        O seara placuta,
        Cu respect Gabriela.

      • Gabriela,

        Radu Tudor, de as fi
        Fericit, ti-as multumi
        Cum, intamplator, nu sunt
        Raman la un respect profund !

        Madi si Onu

  9. Draga Radu Tudor din suflet sunt recunascator pentru emisiunea cu d-ul Dinu C. Giurescu acest mare profesor de istorie care a vorbit de fapt de tatal sau sau mai bine zis si de tatal sau marele istoric Constantin Giurescu emisune din seara zilei de 12-06-2011 care a facut sa-mi dea lacrimile si asta ptr. ca deabia dupa revolutie noi cei de o anumita varsta am invatat o altfel de istorie si cand auzi asemenea lectii de istorie din gura unor asemenea istorici care si prin felul de a vorbi te atrag si te fac sa vrei sa sti si mai mult .Mesajul pe care acest mare istoric al nostru il da este de a tine unita aceasta tara ptr. care inaintasii nostri au lupatat jerfindu-se ptr. ea ,oare de ce marele carmaci Basescu acest constantean aciuat pe la Bucuresti nu cere sfatul si acestor oameni de istorie care ar putea sa le explice ce poate insemna aceasta regonalizare a tarii in 8 judete ,chiar asa optuzi pot fii ?eu mai de graba cred nu au invatat istoria Romaniei si din interese politice meschine fac ce fac ,sunteti un foarte bun ziarist Radu Tudor un roman adevarat si va rog aduceti in viitorul apropiat si alti istorici poate aud si alti oameni sau poate reluati emisunea cu d-ul Giurescu care a fost foarte tare ,va multumesc .

    • Florine,
      Nu sunt Radu Tudor, dar comentariul tau, merita salutari si aprecieri, pe masura.Ceea ce si fac,prin acest raspuns.Nu inteleg,cum ati ajuns la noi, si tu, si Gabriela.In caz ca nu este o gluma!Oricum, Radu va fi incantat, daca intamplator, va gasi mesajele voastre de multumire.
      Cu bine! Madi si Onu

  10. Servus Madi si Onu,
    :) Incep ati multumi pt mesajul frumos,hehehe,am cautat blogul lui Radu si asa am gasit blogul tau,iarta-ma din suflet te rog daca am gresit adresandu-ma altcuiva care sper sa fie din partea lui Radu…
    Imi place cum gandesi,esti super…
    O saptmana cat mai frumoasa iti doresc…
    Cu respect ,Gabriela,:):):)…

    • Gabriela,
      Am înţeles, care-i problema
      De-aci.., şi mesajul frumos.
      Alta e însă stratagema
      Simţământul tău duios
      Puritatea minţii tale
      Netulburată la distanţă
      De alterate osanale
      Primeşte deci omagiul nostru
      Pentru a ta integritate
      De minte, suflet şi românitate.

      Cu apreciere, Madi şi Onu

Lasă un răspuns

