Dana (NU Dana Grecu)

Frumoasă eşti, că nu se poate

Păşi, nepăsător, pe lângă tine

Iar zâmbetul surprins în fugă

Sau zămislit de inima-ţi la fel

Mă poartă blând, spre ale Cerului

Catapetesme. La început, nu am ştiut,

De mi se pare, sau eşti aievea!

Ale copilăriei dulci miresme

Au revenit ca-ntr-o poveste

Cu senine gânduri şi trăiri măiestre.

Şi, ca o glumă bună

Din săptămână-n săptămână,

Zărindu-te doar câte-o zi

Te-ai instalat definitiv

Cu statut de “fată bună”

Aşa să fie? Aşa este?

Într-un final…, tu ce crezi?

De  astfel, îţi vorbesc!

Să fie din motivul

Că încep să te iubesc?

Madi şi Onu

2 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Poezie, Univers feminin

2 răspunsuri la „Dana (NU Dana Grecu)

  1. Pingback: Nominalizare la Liebster Award « Blog Popa Țeapă

  2. Popa Ţeapă,
    Mulţumesc mult, pentru nominalizare, dar nu mă simt demn.
    Am dubii asupra reuşitei.
    Când vreunul din posturile mele, va fi avut finalitate, voi merita onoarea unei nominalizări.
    Madi şi Onu

Lasă un comentariu