PONTA vs DRACU

 În loc de motto …

 ”Nu cred că bunul Dumnezeu l-a creat pe Dracul, exponentul răutăţii în lume; să înseamne poate, că Dracul, are o provenienţă tot de natură infinită, cum e şi Divinul ? Că tot nu se cunoaşte sorgintea contextului care a generat Bing Bang-ul. Ce să ne mai dăm rotunzi atâta ! Nimeni, nu cunoaşte ÎNCEPUTUL !” 

Onu

Este impresia sugerată de un titlu din cotidianul Gândul din 13 decembrie 2010. Adică, Ponta  Preşedintele PSD, ar fi exclamat, într-o revelaţie inspirată de trecut …

”Băsescu e Dracu !”

N-am înţeles de ce, că nu am văzut să aibă coarne. Ştiu, că avea doar o şuviţă de păr rebel, mai ales la întâlniri prezidenţiale internaţionale. Şuviţa, care închipuindu-şi că e mare şi tare, l-a supărat iar El a ras-o imediat. Tot aşa cum a mai ras-o pe una, care-şi jucase rolul de companioană, la prima alegere prezidenţială. Şi cum le va mai rade pe vreo două, care-i strică, (chiar slujindu-l chipurile)  imaginea, fără ca Domnia sa să-şi dea seama.

Dar, spre binele său, sper să priceapă curând, până nu-i prea târziu !

De ce inspiraţie revelată de trecut ? Simplu ! Geoană a vorbit despre Eminenţa Cenuşie, Ponta, în justificarea vizitei prostănăceşti la Vântu, în preziua întâlnirii finale din campania prezidenţială.

Dar Geoană, a mai avut o prostănăceală … Nu ştiu dacă mai mare decât el, pentru că eu nu-l văd ca o mărime. Tot ce am observat la el este spălăcitura privirii lui, de ochi de peşte fiert. Ca şi la Crin Antonescu, marele anticomunist, născut de VIOLET.

Dar, s-o luăm cartezian, marea lipsă a părinţilor mei, că m-au făcut astfel …

Şi să legăm datele. Cândva, Băsescu, a divulgat, credibil, până la proba contrarie, că Ponta, i-ar fi cerut, nu ştiu ce ajutor politic. Poate da, poate nu, dar ce am înţeles eu despre Băsescu  este că “nu-i ca Geoană”. Şi ce mai ştiu, tot despre acest Mefistofeles al politicii româneşti, este că s-a mai jucat o dată cu finul ex-preşedintelui Iliescu.

Când ? Înaintea precedentelor alegeri parlamentare. Vă mai amintiţi ce risipă de complimentări penibile era între PDL şi PSD ? Ei bine, asta, în timp ce, la solicitarea Lui Mefistofeles, se desfăşurau cu ştiinţa lui Peştişor, şi sub directa participare a lui ILIE SÂRBU, omul cu un TESTICUL, socruşorul lui PONTA, cum să le spun, după mine … DISCUŢII pentru prostirea TUTULOR ROMÂNILOR.

Vă place ???

De aci, pentru mine încep să se înfiripe nişte gânduri. De ce i-a interzis Ponta, cu concursul confraţilor politici, lui  Geoană să-şi mai exprime opinia ? Gândul absurd/bolnav, mă duce la ce-a spus Băsescu despre Ponta. Şi încep să-l cred pe Băsescu, în ce, sincer nu mai ştiu ce-a spus. Încep să fiu chiar convins, că dacă, nu a aflat direct de la el, Victor PONTA, solicitarea s-o fi petrecut, poate la aluzia socrului, în timpul acelor monstruoase întâlniri, tot asa, cum “răul la om, intră şi iese pe gură” prin hrană rea şi prin vorbă neghioabă.

De aci, explicarea pe care mi-o dau, asupra ”suspendării”  lui Geoană din PSD pentru şase luni. Şi nu-mi pare rău ! Cred, că acest fin al domnului Iliescu, a adus mult rău ROMÂNIEI şi politicii româneşti.

Motive … El i-a scos din circuitul managerial politic pe Iliescu, Năstase şi Mitrea, personalităţi indubitabil superioare celor care se fâlfâie acum, prin ŢARĂ, şi faţă de care ar fi fost mai puţin nefaste. Apoi, cred că din cauza lui, MITREA, care l-ar fi spulberat pe Băsescu, n-a participat la Prezidenţiale, de unde şi NENOROCIREA de ŢARĂ la care asistăm neputincioşi.

 Iar eu, Onu Ionescu, călare pe-o Fantezea, v-am spus AMĂRĂCIUNEA mea …

49 comentarii

Din categoria Politică

49 de răspunsuri la „PONTA vs DRACU

  1. Pingback: Cuvintele nespuse ale unei alte ierni «

  2. Pingback: Ostatici în propria ţară | Gabriela Savitsky

  3. auci !!!
    a stins ponta lumina aici ?

    • CELLA,

      Buna ! auci !!!= ???
      Cu atat mai mult, cu cat nu realizez subtilitatea, in conditiile in care am declarat ca sunt adept „Salus populi” si cu acest statut, nu pot avea preferinte care sa-mi dezamageasca optiunea. Cand voi avea onoarea sa ne cunoastem, ne vom edifica, sunt sigur, din priviri.

      Pentru explicitare: optiuni politice, nu am decat daca-s propice Romaniei, si nu mofturilor mele de parelnic. Chiar te rog, sa-mi atragi atentia, daca vei auzi din parte-mi dezaprobari, vis a vis de Neam, Patrie, sanatate, invatamant, justitie sau alte categorii profesionale si politice, din spirit gregar, asa cum vad ca sunt invadate, pana la infestare, unele bloguri.

      Noapte cu Pace !

      Madi si Onu

  4. @ Onu,
    Nu numai că mi-a plăcut ce-ai scris dar, ai și dreptate ! Cam așa am spus și eu ( nu mai precizez linkul că tot nu-l accesează nimeni pentru a comenta ceva ) despre „ prezentarea” lui Ponta la Cotroceni unde „ DRACU” il aștepta râzând in sinea sa. Ca să nu mă las pradă furie gândurilor despre actuala situație politico-socială in postul de CRĂCIUN, spun doar atât : TOATĂ, dar, ABSOLUT TOATĂ clasa politică de după 1989 este VINOVATĂ de DEZASTRUL in care a ajuns ROMÂNIA !
    Iar cei care suferă cel mai tare sunt persoanele in vârstă, pensionarii care chiar de-ar vrea să mai lucreze nu-i mai angajează nimeni, bolnavii și copiii .
    O seară liniștită !

    • Aliosa, la fel, Buna !

      Dar am sa te dezamagesc, folosind propria-ti teza: Noi nu avem o clasa politica, ci o clica de parveniti, poate din aceeasi categorie cu a lacustelor vorace pe seama ideii crestine, de a-i fi bine semenului. Noi avem doar politruci cu diverse denumiri … presedinte, premier, ministru, sef de partid, indiferent la putere sau in opozitie, si cu aceeasi mentalitate arivista, de a striga ce cred ca le va prii electoral.

      Mancatoria dintre ei este in spiritul luptei din orice haita, pentru putere. Sunt foarte curios, cine va avea taria morala sa dezvaluie stenogramele discutiilor celor doua grupuri. Dar vezi ca nimeni nu tuseste o vorba ?Probabil e tot ceva putred in Danemarca !

      O seara inteleapta !

      • @ Onu,
        Normal că nimeni „ nu tușește o vorbă ” !
        „ Corb la corb nu-și scoate ochii” iar cine se aseamănă se adună și-ncă mai grav, se aliază impotriva celor care ar incerca să-i demaște . Și cum memoria nu mă inșeală, toți din FSN se trag și nu au alt crez decât interesul personal și al grupului ( familal, clientelar, politic și infracțional ) din care care fac parte ! Când mă vizitezi pe http://aliosapopovici.wordpress.com/2010/12/12/mirajul-sărbătorilor-de-iarnă să-mi POSTEZI și mie O COLINDĂ ?
        O zi minunată vă doresc !

      • @ Madi si Onu,
        Multumesc pentru vizită, comentarii si COLINDĂ !
        Dacă SÂMBĂTA a fost frumoasă, DUMINICA să vă fie de vis iar in SĂPTĂMÂNA de AJUN, bucuriile să curgă ca fulgii de nea in zi linistită !
        CRĂCIUN FERICIT !
        Cu respect, Aliosa.

      • Aliosa,

        Multumim, asemenea si tie, si celor dragi.Craciun fericit!

        Madi si Onu

  5. Pingback: Crize de iarnă. Las’ că trece! « GENUNCHIUL LUMII

  6. Pingback: Ultima ninsoare « Blogul lui Teo Negură

  7. Cred si eu ca sansa PSD-ului era materializata in oameni ca Nastase sau Mitrea, nu degeaba tovarasul Basescu a fost in stare sa scoata si castane din foc cu propria-i mana, doar sa se vada scapat de astia. Despre micul Titulescu n-am o parere prea buna, cred doar ca e prea miculut pentru un razboi atat de mare. Si nu numai la varsta…

    • Teo,

      Nastase nu avea fler la oameni; se inconjura numai de ingrati …de aci, nesansa lui, probabil si in supararea lui Iliescu. Mitrea e un redutabil, dar probabil de cand s-a recasatorit, i-a scazut combativitatea ! Pacat pentru ei, dar mai mult pt noi ! Treceam doar prin vitregia crizei !

  8. Pingback: Năbădăiosu` şi Moşu` « Cristian Dima

  9. Pingback: Colecţionara de coşmaruri – 25 | Caius

  10. Pingback: Misiunea | Ioan Usca

  11. mă refeream, strict, la (non)culoarea blogului 🙂
    sunt Apolitică, credeam că toată lumea care-mi ‘calcă pragul’ ştie, mea culpa dacă am lăsat să se înţeleagă altceva
    îmbrăţişări de gînduri dragi, tuturor, seciale pentru Madi şi Onu 🙂

  12. Pingback: Nu inteleg cum de mai strange PDL 15% « Hai ca se poate!

  13. Pingback: Chiliman cere Consiliului General al Municipiului Bucuresti sa nu creasca taxele pentru bucuresteni « Dum spiro, spero

  14. Pingback: Bucla | Ioan Usca

  15. Pingback: Primul meu premiu pe care il acord in acest an. Promit ca vor mai fi. « Omnia mea mecum porto

  16. Pingback: Planul Ţ a lui Emil Boc si crizele hoatei Anastase « Hai ca se poate!

  17. Curăţenia de Crăciun a adus o faţă nouă blogului tău? 🙂
    Moşul să vină cu tolba plină, de belşug şi bucurie!

  18. Pingback: Poveste de vis (18) « Blogul lui Teo Negură

  19. Pingback: Cascadă de gânduri « Cristian Dima

  20. Pingback: Scrisoare iernii « Gabriela Elena

  21. Pingback: Sufletul meu, asa cum este el « Hai ca se poate!

  22. A fost o glumiţă. Ştiu că nu poţi fi atât de lipsit de căldură încât să ajungă cineva să-ţi smulgă un compliment. 😆
    PAO, o postare de 500 de semne , proză arhiscurtă(ortodoxă) care conţine o poveste pe care cititorul mai mult şi-o imafinează, spunea cineva. „Poate fi orice, de la poezie la bancuri, dar nu chiar orice poate fi considerat literatură”spune Serafim Pantea pe blogul său. 😉

    • cammely,

      Multumesc.
      Ramane deci, la aprecierea Tovarasului, decizia, daca este PAO sau nu !?
      O noapte normala, nu A !

      Onu

      • Să-mi fie cu iertare dar cumva la mine te refereai când spuneai „Tovarasului”? Cu ce te-am supărat? Sau la ‘mneavoastră ăsta o fi un apelativ obișnuit? Pe la noi se spune „tovarăș” mai mult când iei un om în derâdere. Nu era așa acum 60-70 de ani dar s-au schimbat multe în limba română de atunci.

      • serafime,serafime,
        Bine-ai venit!Nu m-am referit la tine, neavand placerea sa te fi cunoscut. Daca nu-ti pomenea numele cammely nu ma indispuneam astazi, citindu-te!
        Iar de cand cu „tovaras” in sens peiorativ, iti pot raspunde ca nu esti genul care-mi merita ospitalitatea.
        Pe la noi, se spune „camarade”cu o discreta conotatie amical-afectiva si nicidecum malitiozitatea maladiv revansarda,cu care-mi vorbesti.
        Pe la voi, mama ta, tovarasa de viata a tatalui tau, este un subiect de”deradere”?. Pacat, orice mama, care si-a educat copilul, merita un minim de respect; macar pentru faptul de a-l fi adus pe lume.
        Cat priveste schimbarile din limba romana, de care-mi vorbesti, ma abtin sa te gratulez cu ce s-ar cuveni insultei, ce mi-o adresezi.
        Intrevad in stilul tau o amprenta maniacal- anticomunista, pe care o consider o trasatura inconstient antinationala, menita sa ne traga inapoi, profitand de faptul ca nefiind prea inteligenti nativ, nu discernem raul pe care n-il facem, maimutarind aceasta grotesca atitudine. Trist!
        Ma-ntreb, cum te-ar reprezenta, dupa comentariul tau, Goia sau Leonardo.Nu sunt atat de ipocrit, sa-ti urez Craciun fericit. Am sa-ti spun totusi:
        Hristos s-a nascut!
        Onu

      • @Onu Nu am pretenția că înțeleg de ce te-ai supărat sau de ce te-ai indispus citind ce am scris. Dar nu dau cu pietre după ceea ce nu înțeleg ci de obicei întreb ca să mă lămuresc. Lucru pe care îl făcusem în comentariul anterior. Poate l-ai citit după lucruri care te-au pus într-o stare de spirit foarte agresivă/defensivă. Sau poate nu. Se mai întâmplă.

        De asemenea nu pricep nici ce-i cu „amprenta maniacal- anticomunista” dar sunt multe pe care nu le înțeleg eu. Nu-i asta un capăt de țară.

        Sărbători cu bine și vouă.

  23. Probabil titlul mai bun pentru acest articol era ponta aka. dracu`… ăsta a fost crescut de mic să calce pe cadavre şi dacă i se oferă ocazia îl aruncă în smoală pe cel care tocmai la scos…

  24. Pingback: Cu viteza unui dop de şampanie « Gabriela Elena

  25. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 47) « Blogul lui Teo Negură

  26. Pingback: Manifest matinal « Cristian Dima

  27. Pingback: Este esentiala realizarea Aliantei Social Liberale « Hai ca se poate!

  28. Pingback: Alianta Social Liberala

  29. Pingback: Mai vine Moş Crăciun ? | M's blog

  30. Pingback: Prejudiciul adus statului roman de aproximativ 44 milioane de euro « Hai ca se poate!

  31. Pingback: Gratiela Iordache a fost trimisa in judecata pentru un prejudiciu de 44 milioane de euro

  32. Pingback: Franta si Germania cer oficial amanarea aderarii Bulgariei si Romaniei la Spatiul Schengen, Basescu acuza Franta si Germania de discriminare « Dum spiro, spero

  33. @ serafime,
    Buna. Multumesc pentru civilitate! Mea culpa.
    Sarbatori cu bine, si voua!
    Onu

  34. Pingback: Eu și Moș Crăciun « Un blog cu năbădăi

Lasă un răspuns

