SARKOZEYI

Motto: Politica ia viaţa românilor ! – Madi şi Onu

Mă plimb îngândurat, urmărit de drama ofiţerilor români pensionari, omorâţi de vestea reducerii pensiilor.Mă frământă gânduri tulburi. Cine l-o fi linşat mediatic pe OPREA, ministrul armatei romane ? Certamente morţii, care n-au mai avut răbdarea să le creasca pensia, promisă de Preşedintele Ţării.

Dar de ce s-o fi grăbit acesta, să apară ? S-a temut că vor muri toţi pensionarii militari, şi i-ar fi păsat ?
Sau şi-a dat seama că fruntea armatei este sabotată din interior; sau că poate vreun exaltat din cei 136.000 de romani, care deţin legal arme de foc, ar comite demenţa, să lase Armata sau Ţara, fără cap ?
Doamne, ce vremuri, trăim !

Mă chircesc în haină, amintindu-mi cum  fala Patriei, savantul de glorie mondială, NICOLAE IORGA, a pierit, ucis tot de-ai noştri.

– Domnu’…, domnu’.., tu român ? mi se adresează mieros, un tip neras, cu aer de marocan. Lângă el, un personaj aşijderea.

– Ştiţi, cumva o benzinărie, pe aproape ?

După accent şi limbajul pestriţ, ba român, ba scâlciat-francez, nu-mi dau seama, ce hram poartă.

– Nu, nu ştiu, şoferul meu face aprovizionarea, îi răspund eu , în dorul de a avea maşină.

Îşi freacă mâinile, încântat că a prins un barosan.Îl citesc şi devin atent.

– Domnu, dar ştiţi cumva cât costă motorina ?

– Nici asta nu ştiu, tot şoferul! Şi aştept, după această introducere româno- franceză, să-mi mulţumească şi să plece.

Ezită, şi continuă:

– Domnu,eşti român, da ?

– Da !

– Vreau schimb nişte euro, dar nu cunosc banii vostri. Ăştia sunt buni ?

Şi atunci, însoţitorul lui îmi arată trei bancnote, a câte 100, 50 şi 10 lei.

– Da, sunt buni, ia-i.

– Sigur, domnu’ ? Ai nişte bani la tine, să-i văd şi eu ?

Îmi cade fisa, şi-i zic:

– Nu am ! 😀

Insistă însă, cu un aer ofensat:

– Nu, dacă nu-mi arăţi niste bani, nu te cred ! Şi simulează plecarea.
– Bine, cum vrei, îi arunc eu peste umăr şi plec, la rându-mi, dar atent să nu fiu atacat pe la spate.

PS: Vă miraţi poate, cum de i-am priceput intenţia ? Simplu: acum câţiva ani, cu acelaşi scenariu, tot doi ”româno– francezi”, mi-au furat circa două milioane. Când le-am arătat banii, mi i-au smuls din mână şi m-au lăsat mască !

Madi şi Onu

25 comentarii

Din categoria Din lume ..., Politică

25 de răspunsuri la „SARKOZEYI

  1. @ Madi si Onu,
    Bună dimineata dragilor !
    Extraordinar articol, superbă grafică si prezentare !
    Sincere felicitări iar de-as avea puterea functiei v-as acorda premiul cel mai mare din tară la pamflete . Cum insă eu nu-s ministrul culturii si cultelor ci este unul care nici prin vis nu i-a trecut tot neamului lui la nastere că va ajunge ministru, ( Doamne, ce vremuri trăim ! ) mă rezum in a vă multumi in numele meu dar si al celor peste 81.000 de pensionari militari care au fost „ ciuruiti ” in pensia lor, drept privat acordat in baza unor LEGI ORGANICE in vigoare la data pensionării, legi care au fost votate si de ipocritii care acum le-au anulat printr-o hotărâre de guvern concepută la ceas de seară in aburii vinului fiert , al dispretului total fată de cei care cu sacrificii imense au făcut posibilă intrarea ROMÂNIEI in NATO prin acceptarea trecerii in rezervă că asa sunau directivele de la cartierul general al Aliantei Nord-Atlantice in anii 1995-2004 si nu in ultimul rând dintr-o ură inversunată impotriva celor care, au strigat in cor :„ IESI AFARĂ, JAVRĂ ORDINARĂ ” aruncându-si caschetele in curtea unde lociueste prin fraudă, manipulare si minciună individul care a promulgat Legea unitară a sistemului public de pensii, lege votată prin hotie si minciună la vedere ( 80 nu-i egal cu 170 după cum a spus R.Anastase ) si care, a transformat statutul cadrului militar in asistat social. Ferească DUMNEZEU ca ROMÂNIA să fie nevoită să poarte un război : cadrele militare in rezervă nemaiexistând in acte ( după legea lor aberantă ) nu mai pot fi concentrate ( chemate la război ) iar „ asistatii sociali ” nu-s luati in evidenta Centrelor Militare ca rezervisti ).
    „ Cine l-o fi linsat mediatic pe Oprea ” ? Acelasi care le-a promis celor prezentati in videoclip una si acum le ia alocatia dacă absentează de la scoală sau au nota la purtare sub 8 , sau vrea să le impoziteze veniturile din vrăjitorii si cântări de manele la nunti, botezuri si cumetrii , acelasi care i-a dat incă o stea de general trădătorului de doctrine si partide fără a fi avut merite militare deosebite decât acela de a fi trădat PSD si trecut la remorca PDL !
    Weekend plăcut Madi si Onu !
    Cu aleasă consideratie, Alioșa.

    • Aliosa,
      Multumim, dar sa fim ingaduitori cu oamenii bolnavi, despre care vorbesti. Ajunge , cat i-a pedepsit Dumnezeu, si-o vor face alegatorii!
      Te intrebi care boli?
      Simplu, ce se vede:IMBECILITATEA, RAUTATEA, OLIGOFRENIA,NECINSTEA, care nu-s vina lor si nici a celor care i-au ales; ca si din astia, sunt destui; de ce sa ne ascundem dupa deget;
      nu e o mandrie nationala!
      Madi si Onu

  2. Am ceva de comunicat si nu as vrea sa ramana prea mult afisat

  3. Pingback: Metafore fondante « Andi Bob

  4. imediat
    sa iau cu copy paste

  5. astept sa vad daca esti online

  6. Pingback: Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a respins, printr-o decizie irevocabilă, recursul Guvernului la o decizie a Curţii de Apel Cluj prin care s-a dispus suspendarea executării H.G. nr. 735 din 21 iulie 2010 pentru recalcularea pensiilor militare de

  7. Pingback: Situaţia de ţară #8 | M's blog

  8. Pingback: Elena Udrea cheltuie 80.000 de euro din fonduri europene nerambursabile pentru sase spoturi de promovare a turismului romanesc

  9. Pingback: Gânditorul de la FAUR | Simion Cristian

  10. Pingback: SU « Ioan Usca

  11. Pingback: Sunt bucatar cu acte in regula «

  12. Pingback: telenovelul mătrăgună « Andi Bob

  13. Dragul meu domn Alioşa, am dat aseară un examen în limba engleză la materia comunicare politică(din nou, am fost singura între toate şi toţi optzeci şi ceva care nu a copiat(nici măcar nu am încercat, deşi impulsul este firesc, cînd îi vezi pe absolut toţi în jrul tău şi îi auzi şi pe profi luîndu-se de ei): acolo unde am scris absolut tot ce cred despre politica din Romînia şi din alte ţări(aşa ni s-a cerut). Şi, cînd văd că muncesc cu seriozitate, zi după zi, pentru nişte neisprăviţi care îmi dau în cap mereu(tot nu sunt lăsată să intru în contul meu pe yahoo, să învăţ pt.examenul de miercuri, aşa că vă închipuiţi ce plină de ‘fericire’ sunt şi pt. colegi-tineri şi pt.profesorii care nu îmi dau mie independenţă şi drepturi depline, deşi îi plătesc pt.asta, mai nou): mă gîndesc şi la dumneavoastră şi alţi cîţiva judecători, oameni de afaceri şi diplomaţi în vîrstă cu care îmi mai vărs durerea, pe net, from time to time dar li la mine şi la părinţii mei: pentru ce ne-am chinuitşi ne chinuim mereu, ca să îşi bată joc la tinereţe şi la bătrîneţe tîrfele şi golanii, de noi??
    Citiţi cum l-am susţinut şi încă îl susţin pe dl. Baconski contra lui Szarkozi..şi o fac pt.romînii pt.care mă număr şi eu, dar nicidecum pt. ţigani şi netrebnicii de iude despre care vorbeaţi. A cui o fi vina, oare, că ei ne-o iau înainte, mereu, cu toate că nu cu mintea, at least??(vorba dumneavoastră: citiţi-mi vă rog completarea pe Amycommunications.blogspot şi, mai ales, citiţi ce i-am transmis dlui Szarkozi-în cunoştinţă practică de cauză fiind pe siteul meu personal. Şi rugaţi-mă să devin mai repede independentă şi nimeni să nu mai ştie ce fac-ce zic-în afara dlui Baconski personal şi a C.I.A..eventual. Dar nimeni altcineva din politicile şi şcolile romîneşti şi nicidecum din afara lor. Vă mulţumesc.

  14. Pingback: Foaie de cord. Pipăibil « GENUNCHIUL LUMII

    • Cum mine vorbiţi…? sau cu domnul Onu, cumva!?( puneţi-vă ochelari ca să vedeţi mai bine poza mea..vedeţi că e un film cu un avocat chior şi o bătăuşă, astă seară la PROTV..=

      • Apropos însă de Globalizarea asta de tip ‘Schengen’ pe care, exact ca dl Obama, o susţin fiindcă e un proces firesc..şi tocmai de aceea trebuieşte să fie controlat!! Mă întreb, de atîţia ani: de ce oare noi, cele şi cei care muncim cu mintea şi cu acţiunile noastre zilnice mai mult decît toţi)cu toate că ele şi ei nu au cum să înţeleagă ce, cît şi cum facem noi ăştia puţini de atîţia ani): de ce oare noi ajungem ultimele şi ultimii prin locurile bune din străinătăţi, în timp ce muncitorii şi ţiganii şi evreii ajung la Casa Albă şi la Turnul Eiffel şi la renii din Finlanda şi în Stockholm dar mai ales Irlanda şi .U.K., înaintea noastră a celor mai cinstite, mereu?? De ce??Hmm..A cui o fi oare vina că numai hoţii, golanii şi tîrfele sunt cei dintîi ajutaţi şi promovaţi, oriunde şi mereu??)Domnule Szarkozi, în locul Domniei Voastre mi-aş vedea singur de scheleţii mei iubiţi şi renumiţi pe podiumul specific internaţional..şi nu aş zice pis şi ham!! Punct.

  15. Pingback: Portocaliu închis «

  16. Pingback: Despre domnul presedinte…fara prea multe menajamente « Razvan Rinder

Lasă un răspuns

