INDIFERENŢĂ CUTREMURĂTOARE

Motto: ”Fiecare vrea să se salveze singur. Fiecare vrea ca doar el să supravieţuiască, în pofida – sau chiar împotriva celorlalţi.”  – Gabriela Savitsky – Iarna. În noi

Madi, ca o adevărată mană cerească, nu pierde ocazia de a mă ţine la curent cu evoluţia socio-politică, mai ales din ţară, iar eu, nu ratez şansa de a mă înfrupta din abundenţă, cu toate informaţiile furnizate. Aşa, aflu de cele trei regine, din care două, sunt doar una. Nu-i mai pomenesc numele, “ducă-se pe pustii!”

Şi tot astfel, am aflat de rezultatul controlului Curţii de Conturi,  din 2009, care a descoperit cheltuieli bugetare, nejustificate, de circa zece miliarde de euro, echivalând cu împrumutul acordat de FMI, în prima tranşă, ţării noastre, spre a ieşi din impasul financiar, în care se pare ne-au adus tocmai acele nereguli financiare, sesizate de Curtea de Conturi.

În sfârşit, aflu de o serie de ipoteze ale domnului Ponta privind presupusele piese de vârf, ale corupţiei la vămi. Zvonuri, întrucât la ele, nu se face nici o referire Oficială competentă,  nici de jos în sus, nici de sus în jos. De aci,  concluzia  asupra indiferenţei cutremurătoare. Nimeni, nu sare în ajutorul Domnului Preşedinte, spre a descâlci, ghemul corupţiei din Ţara pe care o păstoreşte.

Mă surprinde mai ales, tăcerea foştilor miniştri de interne, sau a altor Înalţi Funcţionari, sau mai ales a Presei, al cărei rol este de a veghea la sprijinirea Instanţelor Statului, în lupta acerbă, pe care  acesta o duce cu Marea Corupţie. Însăşi actuala USL, a avut avut demnitarii săi, în acele zone. Chiar domnul Ponta, a fost Şeful Corpului de Control al Primului Ministru Adrian Năstase; este exclus să nu aibă câteva repere privind algoritmul de funcţionare şi vârfurile Marii Corupţii, pe care să nu le scoată la înaintare, după modelul acuzator naţional.

Toţi, tac … 

Faptul mă face să cred că agitaţia este un val de fum, o încercare a actualei Puteri, aşa cum maniacal o spune, să repare ceva din dezastrele moştenite de la Guvernările care au precedat-o. Sau, dacă VAMA este un punct prea nevralgic, de ce USL nu preia constatările Curţii de Conturi, privind cheltuielile bugetare nejustificate sau greşite, să prezinte o explicitare a lor, atât pentru instruirea noastră, ca naţie europeană,cât şi ca o “pildă”, să se ferească de repetarea, acestora, sub iminentul premierat al  lui Victor Ponta şi a instalării la Cotroceni a lui Crin Antonescu. Faţă de această inerţie, încep să cred, că ROMÂNIA nu trăieşte  o stare de corupţie catastrofală, că totul este logoree propagandistic – electorală, tipic românească, sau dezmăţ pentru rating video-mediatic. Ori, aşa zisul spirit de seriozitate politică  românească este o “mioriţă laie …”.

MADI şi ONU

33 comentarii

Din categoria Politică

33 de răspunsuri la „INDIFERENŢĂ CUTREMURĂTOARE

  1. Pingback: Leapsa- 7 nestiute « Diverse diversificate

  2. Pârgiile folosite sunt aceleași și de unul și de altul pentru delapidare de fonduri care ajung la bugetul de stat și e puțin probabil ca opoziția ce trage speranțe la putere să demaște aceste pârghii… Deși în media se spunea ieri că nu mai sunt interesați de ciolan ci doar de reabilitare politică (PDL și UDMR), ei bine cu sigurnață ciolanul are încă multă carne pe el și interesele sunt mari de ambele părți… Restul e gargară politică, demagogie, minciună… iar pulimea se hrănește, pare-se din show-uri de doi bani…
    Numai bine vouă!

    • Cristian,

      Buna, Noi credem ca e o forma de mercantilism, cu sacul inca plin, asa ca-si pot permite sa mai astepte.
      Adevarul ascuns in cuvantul tau, prin care ne obligi sa apelam la un dex special este redat prin mottoul preluat din Gabi Savitky.
      Cum sa nu fim dusi cu belciugul in nas, daca nu ne pasa?
      Iar pe langa nepasare, se mai constata, in baza acelorasi zise ale Gabitei, o si mai groasa nepricepere, in a puncta raul. Ca in Acupunctura, cand intepi cu acul, alaturi de punctul nevralgic necesar.
      Ne bucuram, sa fi sesizat printr-un cuvat, firul Ariadnei al Postului, Indiferentismul civic !
      Madi si Onu

    • Şi ţie şi nouă la fel şi îţi mulţumim că eşti un bărbat care are curajul să spună lucrurilor pe nume…măcar asta să aibă curajul, bărbaţii romîni, de tot nu fac absolut nimic..
      Salutări!!

      • Amy,

        Este un exercitiu de comunicare. Si tu, adept consacrat al ideii, sesizezi ca incercam sa indemnam la concretetea exprimarii, esentiala pentru fluienta eficientei actului politic.
        Auguri !

        Madi si Onu

  3. Pingback: N-am inteles nimic...despre ce s-a vorbit? | alexandrescudaniela.com

  4. Pingback: Voi ce parere aveti? « Hai ca se poate!

  5. Pingback: Din 2012 Romania va deveni imperiu « Rinder Razvan Catalin

  6. BASESCU TREBUIE DISTRUS! BAZINUL LUI ELECTORAL TREBUIE EXTIRPAT DE PE TRUPUL SOCIETATII ROMANESTI!

    • Vlad cel Groaznic,

      Bun venit !
      Citindu-te, mi-am privit in suflet si m-am ingrozit,intrebandu-ma cine-i vinovatul.
      Din articol, rezulta ca impostura, este , cum a criptat-o Cristian Dima, de 5,33 de-alde mine.
      Un sfert din fiinta Tarii. Trist, dar veridic!
      ostul este un indemn la o noua paradigma, la un alt fel de a privi lucrurile, la un model sufletesc, asa cum antitetic, ne sugereaza Gabriela Savitky, prin motto.
      Noapte cu Pace !
      Madi si Onu

  7. @ Madi si Onu ,
    „ INDIFERENTA CUTREMURĂTOARE” e peste tot, s-a răspândit mai rău ca ciuma portocalie,se vede, se simte, se pipăie si se miroase de la o postă. Chiar si la minunatul vostru articol unde nu-i corect s-arunci pingbackul si să pleci ! Este in noi, in sufletul nostru inrăit de vicisitudinile vietii si de oportunistii din ROMÂNIA postdecembristă ( http://aliosapopovici.wordpress.com/2011/02/27/OPORTUNISTUL ).
    „ TOTI TAC…… ” ! Păi, cum să nu tacă ? Cine a fost alături de PDL la guvernare in 2009 ? Cine si pentru ce s-au cheltuit acei bani ? Si-atunci, e cineva atât de naiv incât să-si taie singur craca de sub picioare ?
    Indiferenta cutremurătoare a societătii civile si a mass-mediei mă ingrozeste pur si simplu ! „ Cine nu e cu mine e impotriva mea ” si-atunci, de ce credeti oare că s-a desfiintat acea emisiune de „ foc ” unde moderatorii spuneau lucrurilor pe nume chiar dacă uneori cu prea multă patimă ? Si-atunci, INDIFERENTA CUTREMURĂTOARE face parte deja din indiferenta noastră !
    Cu prietenie, Alioșa.

  8. Ne trebuie un lider. Un om nemurdărit, vizibil (aflat oarecum în gross-plan-ul social), coerent şi sincer. Avem nevoie ca de aer de un lider care să se pună în fruntea acestei uriaşe nemulţumiri care bolboroseşte şi fermentează fără să aibă debuşeu.
    Vă mulţumesc. 🙂 Şi vă îmbrăţişez. Să ne dorim Binele, cu toţii. Poate că ne va auzi.

    • Gabriela,

      Poate ca,”acestei uriaşe nemulţumiri care bolboroseşte şi fermentează fără să aibă debuşeu”, ii va succede explozia energiei acumulate, inclusiv liderul provedential.
      Fie-ti gura aurita, si auzita de legea Atractiei !

      Madi si Onu

  9. Pingback: Legalizarea prostitutiei, o idee buna sau rea? « Rinder Razvan Catalin

  10. Pingback: Demidulce « Blogul lui Teo Negură

  11. Mulţumesc, dragii mei Madi şi Onu, dar nu vă îngrijoraţi: de cîte ori vedeţi că evit să pun lucrurilor pe nume, imaginaţi-vă că, de fap, eu nu vreau să spun mai mult(diplomaţie într-o formă personală, mai mult sau mai puţin).
    Să dea Domnul să avem o zi superbă, după cum merităm fiecare dintre noi cei de aici!!

    • Amy,
      Este necesara o astfel de abordare, intr-o si mai astfel de Tara; n-am zis popor unde, ca intr-un cor la luna,unde fiecare isi ham-ham, aria preferata. de nu se mai intelege nimic.
      Cate opinii pertinente distingi, in acest vacarm?
      Madi si Onu

  12. Pingback: Inocentul – 14 | Caius

  13. Pingback: â şi î de Gabriel Gheorghe « Ionel băiat bun

  14. Pingback: Alan Jackson. | Michaelas Blog

  15. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 57) « Blogul lui Teo Negură

  16. Pingback: Pentru tine, Lisa! (4) « Cristian Dima

  17. Pingback: Mărțișor « Un blog cu năbădăi

  18. Dragii mei, mulţumesc mult pentru ponturi : am înţeles ceea ce mă sfătuiţi în legătură cu =comunicarea=, mea.
    Intru pe blogul dumneavoastră şi văd că aveţi linkuri către persoane din politica de stînga şi, pentru că eu sunt teoretic de dreapta dar nu fac politică naţională decît atît cît să îmi rezolv probleme personale şi să îmi fac datoria civică în extrem de rarul meu timp liber, vă mulţumesc că aţi creat link către colţul meu de internet.
    Reiau însă ce v-am mai scris de cîteva ori, pînă acum şi vă rog din suflet să nu mă mai puneţi să repet(eu numai pe dvs. şi doamna Madi vă accept ca prieteni mai în vîrstă): nu sunt un O.N.G., nu sunt profesoară şi nici nu intenţionez să fiu.
    Eu chiar am legături personale!! cu Administraţia Obama şi nu prin internet..eu sunt eu, am publicul meu ţintă şi nu sunt Vanghelie şi nici nu am vrut şi nu vreau să am vreodată de a face cu ai lui . Deocamdată, siteul şi blogul meu pot fi citite de oricine..dar vă garantez că nu vor mai fi aşa., cît de curînd. Concluzionat: cine înţelege ce scriu, bine cine nu..nu şi nu îmi pasă, în definitiv.
    Repet: la experienţa dumneavoastră profesionalăcomplexă şi personală(ca om cu bun simţ) mă raportez, cînd vă scriu pe blog. În rest, nu îmi pasă de nimeni altcineva şi fiecare cu mintea şi cu viaţa ei-a lui. Repet: eu am deja publicul meu ţintă şi nu scriu pe site ca să înţeleagă toate şi toţi.
    Vă rog mult, ca prieten via internet deocamdată, nu mă mai puneţi să repet..Nu fac politică naţională şi Nu vreau să fac!!
    Vă pup!!

    • Amy,

      Daca bine se intelege, din: „Intru pe blogul dumneavoastră şi văd că aveţi linkuri către persoane din politica de stînga şi, pentru că eu sunt teoretic de dreapta dar nu fa…..” sugerezi o atitudine viscerala, care noua ne displace; genereaza halitoza, consecinta proceselor fermentativ-putrefactive, intr-un tub digestiv consumator de produse incompatibile, cu o fiziologie normala. Iar faptul, ne displace. De fapt, stanga si dreapta, sunt doua papagalisme reproduse asijderea. Cine, cu discernamant, isi permite sa judece un semen pentru opiniile sale personale, vizand un efect benefic real, si nu maladiv conceput ?
      In rest, „greetings,” lui Obama, iar tie, ” all the best!”

      Madi si Onu

  19. deepiny

    Sa traiti Madi si Onu, sprijiniti si voi petitia asta, a voastra,
    http://www.petitieonline.ro/petitie/petitie_pentru_iluminarea_si_semaforizarea_trecerii_de_pietoni_de_pe_dn7_din_dreptul_comunei_santandrei-p34197052.html
    voua n-am sa va mai explic de ce, fiindca nu e nevoie, ca stiti,
    daca puteti sa ne=ajutati spunand si celorlalti nu numai s-o citeasca ci sa o si semneze si sa intre in e-mail sa dea confirmare de trimitere
    pana ajunge la organele oficiale trebuie sa avem cat mai multe semnaturi, daca cititiorii tai au indoieli, argumentele aproape le-am epuizat pe blogurile Gabrielei Savitsky si a lui Cati Lupascu, si odata cu ele si eu si mai am inca mult de alergat

  20. Pingback: What a wonderful world! « Gabriela Elena

  21. Pingback: Petiţie pentru primăvară « Blogul lui Teo Negură

  22. Pingback: Despre politicieni si puliticieni « Rinder Razvan Catalin

  23. Pingback: Aşa cred eu că miroase Dumnezeu! « Cati Lupaşcu. În oraşul de cuvinte

  24. Pingback: Povestea unui blogger prost « Ioan Usca

Lasă un răspuns

