Beatificarea Papei Ioan-Paul al II-lea

„Ştiinţa poate să purifice religia de erori şi superstiţii. Religia poate să purifice ştiinţa de idolatrie şi false absolutisme”.

„Justiţia socială nu poate să fie obţinută prin violenţă. Violenţa omoară ceea ce ar trebui să creeze”.

 „Viitorul începe acum, nu mâine”.

 „Marele pericol pentru familii, în miezul unei societăţi în care idolii sunt plăcerea, comfortul şi independenţa, este că oamenii îşi închid sufletul şi devin egoişti. Cea mai rea închisoare este o inimă închisă”.

„Războiul este o înfrângere pentru umanitate. El nu rezolvă problemele pentru care se ţine lupta”.

 „Tinerii sunt ameninţaţi…de folosirea demonică a tehnicilor de publicitate care promovează o înclinaţie naturală spre a evita munca prin promisiunea unei satisfaceri imediate a oricărei dorinţe”.

„Libertatea nu înseamnă să faci ce vrei, ci să ai dreptul să faci ce vrei. Când libertatea nu are un scop, când nu ascultă de vocea conştiinţei, se întoarce împotriva umanităţii”.

„Adevărata sfinţenie nu înseamnă ruperea, detaşarea de această lume, ci mai degrabă înseamnă să depui un efort pentru a aduce învăţăturile sfinte în viaţa de zi cu zi, în familie, la şcoală, la serviciu”.

O scuză este mult mai rea decât o minciună, pentru că o scuză este o minciună mascată”.

„Omul care se adânceşte în scepticism şi relativism se depărtează, într-o libertate iluzorie, de adevăr”.

Papa Giovanni Paolo II

61 comentarii

Filed under Credinţă

61 responses to “Beatificarea Papei Ioan-Paul al II-lea

  1. Pingback: Mesajul de 1 Mai al tovarasului secretar al C.C. al P.C.R. catre popor | Rinder Razvan Catalin

  2. Pingback: Adam si Eva « lunapatrata

  3. Pingback: Un timp dezmoştenit « Teo Negură

  4. Pingback: Mai lasa-ma… « lunapatrata

  5. @ Madi si Onu,
    Superbă prezentare de imagini si cugetări ale celui ce-a fost „una grande uomo”, recent „ beatificatul ”, unicul si inegalabilul Papa GIOVANNI PAOLO II ! Spre bucuria mea am avut fericita ocazie să vizitez toată Cetatea VATICAN dar, spre marele meu regret, PAPA era plecat chiar in acea perioadă, intr-o vizită oficială in străinătate asa că nu l-am auzit si văzut pe viu. Cum „ beatificarea” a fost săvârsită in a doua duminică după PASTI lumea catolică a fost ieri in mare bucurie iar eu ortodoxul as fi fost si mai bucuroas dacă mi-ati fi trimis si mie pingul.
    Felicitări pentr articol !
    O săptămână minunată vă doresc !
    Alioșa.

  6. Pingback: Când lacrimi curgeau şiroaie pe faţă « Blog de furăciuni 2

  7. TEO, prietenul nostru, ne-a transmis un ping, în care ni se pare a face apologia instituţiei monarhiei. Nefiind în consens cu ideea, cu tot respectul nostru, faţă de interlocutor, am remis următorul comentariu:
    TRISTEŢE
    Cu molima TRĂDĂRII din noi
    VENETICII ajung naţional- eroi
    (De-s nemţi, au ruşi, ori MARŢAFOI !)
    UN CUZA, n-a fost bun
    De BRÂNCOVENI, ce să mai spun!
    STRĂINI de Ţară, am adus
    Străinilor, ni i-am TRADUS.
    HALAL de mândră NAŢIE,
    CĂZUTĂ-N PERORAŢIE!

    MADI ŞI ONU BLOG

  8. Pingback: Nunta in cer « lunapatrata

  9. Pingback: Acceptarea homosexualitatii la romani, provocare sau amenintare? « Rinder Razvan Catalin

  10. Frumoase gânduri. Măiestrit exprimate.

  11. Pingback: Mi-e ploaie de tine… « lunapatrata

  12. Vorbe mari, unele intelepte, altele doar bine spuse. Cand am auzit de beatificare mi s-a parut cam trasa de par decizia si cu implicatii mai puternice in orice alta sfera decat a credintei. Mie lucrurile acestea imi par mai mult manipulare si profitarea de „credinta oarba” a celor mai multi, atata timp cat Biserica e mai puternica decat Credinta, cat lupta pentru Putere e mai presus decat Binele omenirii…

  13. Pingback: Ai apărut tu « Blog de furăciuni 2

  14. Pingback: Lectie de patriotism in vremuri de criza « mbubuku

  15. Pingback: Si fratioru’ meu are blog « Rinder Razvan Catalin

  16. Pingback: Istorie vie « Popateapa's Blog

  17. Pingback: Miercurea fara cuvinte- Impreuna mereu « lunapatrata

  18. Pingback: Lacrimi-lăcrămioare şi zâmbete-zambile « Gabriela Elena

  19. Pingback: Zeu bun « Blog de furăciuni 2

  20. Pingback: miercurea fara cuvinte-1 « Rokssana's Blog

  21. Pingback: 120 de ani de la moartea lui Ion C. Bratianu « Rinder Razvan Catalin

  22. Pingback: Sunteti premiaţi! « Gabriela Elena

  23. Pingback: Frumusetea mea imi face rau…. « lunapatrata

  24. Nu atat de frumos, dar ceva „in tema” va invit si la mine sa cititi.
    Zi frumoasa!

  25. Pingback: La scăldat în largul cerului « Gabriela Elena

  26. poorbuthonest

    Bine v-am gasit Madi si Onu 🙂
    Foarte intelepte aceste invataturi de care ar trebui sa tinem cont si sa le invatam ca si rugaciunea „Tatal Nostru” si sa le urmam. Ma bucur foarte foarte, mult ca le-am gasit in casuta voastra ( blog) .

    O Duminica minunata va doresc. 🙂

    • poorbuthonest,
      Bine-ai venit!Ne bucura, aprecierea ta, pe care sincer, ne-o doream.Te mai asteptam!
      Si tie, o saptamana reusita! Madi si Onu

      • poorbuthonest

        Si eu ma bucur ca v-am cunoscut. Am sa mai vin cu siguranta pentru ca aici la voi am gasit armonie, v-am descoperit ca fiind oameni calzi, gazde primitoare, e tot ce-si poate dori un om cand merge in vizita .🙂

        Mi-e drag aici la voi ! 🙂

        Si eu va doresc o noua saptamana plina de realizari. 🙂
        Va imbratisez cu drag, Stefania ! 🙂

      • porbuthonest,
        Ne-om stradui, mereu sa fii intampinata, de „Farmecul limbagiului-Semnul celor Aleşi”, cum spunea Titu Maiorescu, vorbind despre Mihai Eminescu.
        Cu prietenie, Madi si Onu

  27. Pingback: Scrisoare de protest Raiffeisen Bank. Oare o fi reala faza? « Rinder Razvan Catalin

  28. Acum mă simt puțin obosită. Vreau să mă abonez și voi reveni. Nu , eu nu mă opun progresului ci mă deranjează tot ce este vulgar și urât.

    • dictatura justitiei,
      Bun venit!Probabil si eu sunt putin obosit, daca am procedat ca o musca.
      Pentru ca se pare, avem aceeasi viziune, asupra civilitatii, iar eu am exagerat, ingaduie-mi ter og, sa-mi fac mea culpa!
      O zi fara oboseala!Madi si Onu

  29. @ Madi si Onu,
    Ca să mai uităm putin de politica parsivă de pe maluri dâmbovitene, VĂ INVIT pe VOI si distinsii vostri vizitatori si comentatori care mă cunosc sau nu din sporadicele mele aparitii pe blogul vostru aducător de liniste sufletească si armonie,cu respect ,să urmăriti modestele mele imagini de la ZIUA EUROPEI pe , http://aliosapopovici.wordpress.com/2011/05/08/ZIUA- EUROPEI-LA-TURNU-MĂGURELE .
    Cu respect si sperantp, Alioșa.

  30. Cand admiti existenta Divinitatii, conteaza cui te inchini?Cum iti faci semnul crucii?

Lasă un răspuns

