Arhiva zilnică: 14 Iulie 2012

PURULENŢE!

Ieri, am văzut pe stradă, un bolnav. Nu ştiu ce suferinţă avea. Cert este că picioarele lui stacojii, umflate ca nişte butuci, erau acoperite cu numeroase  pete gălbui-verzui.

Probabil infectate,  întrucât din una pe care se scărpinase, se scurgea o greţoşenie de lichid purulent, de care se şi lipiseră nişte muşte verzi, lucioase.

Le mai văzusem  pe hoiturile pisicilor strivite de şoferi, nepăsători, precum Huidu, în bolidul său.

Pe cămaşa tricou, soioasă şi mirosind urât a mortăciune, alte pete, maronii parcă.

Probabil urme ale ştergerii de el a mâinilor  pline de sângele unor victime, maltratate cu  frenezie sadică.

I-am întins, impresionat, chifla proaspătă, din care tocmai mă pregăteam să înfulec . M-a refuzat demn, ştergându-şi  ochiul plin de secreţia asemenea celei de pe picioare. Probabil o conjunctivită. Am aruncat-o unor câini, care atraşi de emanaţia mizerabilă, pe care o degaja infecţia generalizată a acestui oropsit, i se gudurau, dând din coadă.

Mi-am spus, în treacăt, că poate în viaţa lui, o fi fost şi el cineva, că o fi avut familie şi vreo funcţie, de care şi-o fi bătut infam, joc.

Refuzul lui, cu aer voit cinstit, m-a revoltat. Mi-a venit să-l împing în căminul de vizită de canalizare, din a cărui gură, fără capacul de fontă, recent furat, ieşea mirosul pestilenţial, atribuit tricoului pătat de sânge.

În gând, în timp ce mă îndepărtam, tot mai îngreţoşat mi-am spus:

„ce nenorocit!”.

Tabloul dezgustător, mi l-am aminitit, acum, dimineaţă, după ce în gândul. info, am citit comentariile pro băsiste ale unor alienaţi.

Probabil ultima infecţie, pe stârvul lor, duhnind visceral,  umblător  printre noi românii îngăduitori peste măsură.

Or fi plătiţi, pentru aceste purulenţe?

Din banii publici dispăruţi?

Madi şi Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Poveşti