Arhiva zilnică: 22 Iulie 2012

SCORPION TURBAT!

La IAŞI, Victor Ponta, relativ la Traian Băsescu, s-a adresat cu apelativul”scorpion turbat”.

Nu-mi place expresia.

O impoliteţe, care nu-l onorează.

Nici zoologic, nu este corectă.

Din experienţa mea africană,  ştiu, că reacţia şerpilor şi a scorpionilor  este un act reflex de apărare. Am văzut îngrozit, cum un şarpe, călcat de roata bicicletei, l-a muşcat mortal, pe băiatul, care din greşeală, trecuse peste el.

Cu scorpionul este aceeaşi poveste. Se apără, ucigând.

Intervin deci, pentru reabilitarea adevărului zoologic.

De unde-o fi plagiat Ponta, expresia  de mai sus!?

Să fie o reciprocitate?

Madi şi Onu

3 comentarii

Din categoria Diverse ..., Educaţie

FIUL MEU, TRAGE!

Cu faţa plină de zâmbet, soţia, îmi spune:

”Apropo de STS-ul lui Băsescu. Mi-am amintit un banc”.

Cică, într-un tren, o bătrânică, vai de capul ei, este întrebată de controlor.

– Ce faci, măicuţă, unde mergi pe arşiţa asta?

–La Bucureşti, la feciorul meu.

– Da ce face feciorul  matale, acolo la Bucureşti?

–Eeeei, maică, trage…, trage din greu!

– Cu ce trage, măicuţă? Trage cu tunul?

-Nu!

– Trage cu puşca?

– Nu!

Da cu ce trage, bre?

– Cu urechea, maică!

Madi şi Onu

2 comentarii

Din categoria Diverse ..., Râsu/Plânsu