REVELAŢIE

În loc de motto:”Nu aduce Anul, ce aduce BCR-ul!” 🙂 -Madi şi Onu

În postul Destin, vorbeam despre o doamnă, de la BCR.

Azi, am revăzut-o spre a-i da cartea despre Karma, promisă după discuţia din post.

Până  azi, era o simplă cunoştinţă de conversaţie şocantă prin întrebările neaşteptate, pe care mi le punea  fără ostentaţie.

Nefiind solicitanţi, în cele câteva minute de conversaţie,  am descoperit-o, aproape frenetic.

Într-o discuţie simplă, detaşată,  fără  un scop anume, am revăzut feminitatea, în toată  seninătatea frumuseţii sale.

Dacă, vreodată, aţi trăit starea de frumos liniştitor, pe care ţi-o dă  apariţia curcubeului, veţi surprinde clipa de tresărire, pe care am avut-o percepându-i spiritual,  existenţa.

O clipă de care te temi să te bucuri, ca să nu dispară, înainte de a-i fi permanentizat  prezenţa.

Iar de vă surprind cuvintele mele, aş îndrăzni să vă întreb, dacă vreodată, în viaţa voastră, v-a bucurat  licărul de viaţă, pe care ne-o dă clipa căreia Mircea Eliade, îi spune „de revelaţie”. Sau, mai ezoteric, „Nirvana”.

O clipă în care, fiinţa şi trăirea, se contopesc  în totul unic, botezat pentru harul său, bucurie. Doar în asemenea rarisime clipe, am putea spune detaşat, că trăim Lumina!

Madi şi Onu

8 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Univers feminin

8 răspunsuri la „REVELAŢIE

  1. foarte frumoasa si poetica descrierea 🙂 … stii cateodata prin ceea ce spui despre altii te descrii chiar pe tine

  2. mirceavladut

    Da, exista.

Lasă un comentariu