Oameni?!

Câteva aspecte, vor explica titlul.

Aştern, cele ce urmează, din nevoia de uşurare a stomacului,deşi de fiecare dată, iau câte un emetiral.

Dacă nu mă credeţi, imaginaţi-vă că sunteţi la o şedinţă cu locatarii unui bloc.

Români, nu altă naţie.

Unul:-eu propun să renunţăm la interfon pe scară, că eu n-am nevoie.

Administratorul:-dar te costă doar trei roni pe lună.

-Nu contează, eu nu vreau interfon!

Altul:-ce-i aia 850 lei, mie scrie-mi pe româneşte, opt milioane cinci sute,ca să ştiu ce am de plată.

Încă unul:-ce ne trebuie contract cu un instalator?

Admin.:-dar nu ne costă decât 10 lei pe lună de apartament, şi avem avantajul remedierii imediate, a defectelor, şi a evitării unor neplăceri, în caz de urgenţe.

–Nu mă interesează, eu nu plătesc,  de pomană.

Altul: –de ce mie-mi iei  cu 40 de lei, mai mult decât vecinilor.

 Admin.: –Dar vecinii au încălzire cu gaze. S-au debranşat de la RADET

.-Nu mă interesează, de ce mi-ai trecut mie mai mult ca lui!

Altul: –de ce cutare, plăteşe mai puţin, decât mine?

Admin.: –Pentru că fiind firmă, are obligaţia să contracteze separat cu Radet.

 -Nu mă interesează, de ce mie mi-ai trecut căldura!

–Admin.: -Dar, şi ei plătesc, poate chiar mai mult!

-Nu mă interesează, de ce….!?

După cum se observă, inteligenţa unora, oscilează între: „de ce mie…, mai mult”, şi „ de  ce lor…,mai puţin..?”

HALAL GÂNDIRE!

Sărăcia, veţi răspunde.

Nu, incultura, lipsa de educaţie, mentalitatea de căpătuială, lenea de a gândi, prevalenţa isteţimii speculative, pentru căpătuială, care nu va face nicicând, din noi, cetăţeni onorabili, cu discernământ electoral obiectiv.

Ce să te mai miri de îmbulzeala sinucigaşă de la „REDUCERI”, şi de faptul că nişte MAIMUŢOI,  de la tv franceză, ne ironizează ca pe nişte cerşetori!

             Madi şi Onu

2 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

2 răspunsuri la „Oameni?!

  1. Intr-adevar … Rasu-Plansu .
    O seara frumoasa!
    🙂

Lasă un răspuns

