PREFER, MIROSUL DE CEAPĂ!

Aseară, după emisiunea  despre „barbarii” care ţin copii  nenorociţi de soartă, în condiţiile sclavilor de pe galere, mi-a venit, aşa subit, să încep să gândesc. M-am şi întrebat uimit, că eu nu prea le am cu gânditul, dacă nu mă pune cineva, s-o fac. Să-mi irosesc materia cerebrală, de ce i-o fi venit lui Carmen Avram s-o apuce jalea de nişte bolnavi incurabili, poate victime ale ceea ce numim soartă?

Sau dacă n-a fost compasiune la comandă, aşa cum îi apucase pe securiştii comunişti jalea pe sărmanii satelor, de au tăbărât pe „nenorociţii de burghezi”, a căror vină nu fusese decât „şansa iniţiativei economice inteligente personale”. Aşa dar, m-am apucat de gândit serios, prin analogie, că îmi oferă elemente de sprijin, fără echivoc.Mai mult, sunt ferit de ghinionul de a mă lăsa îndobitocit, de întrebările insidioase, cu ton securistic contemporan.Nu cred  să aibă vreo importanţă  nerozia gândurilor mele, de a nu se lăsa prostită, cu orice preţ.

Totuşi…, cine comanda securiştilor comunişti, ce să facă, pe cine să aresteze, şi să  tortureze în anchete fără noimă, pentru nişte oropsiţi ai sorţii, de a nu se fi îmbogăţit?

 Cine-i plătea aşa de bine, pentru zelul lor?

Să fi avut mentalităţi de slugoi, care se proliferează şi astăzi?

În sinea mea rezonabilă, n-am să accept nicicum, măscările  „Subiective ale unor nimeni!”, poate mai generos plătiţi, decât securiştii de care revoluţionarii ne-au salvat, în „1989”.

Pe când, un reportaj despre „barbaria” personalului medical, de a-i pune în cămaşă de forţă , sau de a-i ţine după gratii, pe pacienţii periculoşi? Şi, pe când interpelarea insidioasă a Premierului, de a nu fi dispus demiterea personalului medical„barbar”, cu asemenea comportament inuman? Sunt convins, că scenele ilogic filmate, cu bietele victime ale sorţii, nu sunt  diferite de raţionamentul cămăşilor de forţă, spre protejarea lor, de propria iraţionalitate.

Iar referirea la premier, mi se pare un abuz  mediatic. Cât priveşte pe participanţii la un asemenea abuz, nu îi văd , prea departe de foştii asesori populari comunişti, acceptând la comandă, ordinile securităţii.

De aceea, prefer mirosul îngrozitor de ceapă, vizionării unor asemenea scabrozităţi vindicative!

                         Madi şi Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

Lasă un răspuns

