BANI SĂ IASĂ!

O cunoştinţă virtuală, spre stupoarea mea, m-a întrebat, dacă mi-ar place să lucrez în tv.

Amuzat, i-am răspuns afirmativ.Ba… , chiar infatuat, m-am lăudat că aş face nişte reportaje explozive. Azi, nu ştiu cum, mi-am amintit , de teribilismul exprimat atunci, ba chiar luându-mă în serios, m-am întrebat  cam cum ar arăta un episod  marca „EU”, şi cu ce şanse.

Păi, îmi zic, trebuie să fi de actualitate, eventual lacrimogen.

Din presa online, aflu că femeia cu o tumoră cerebrală, a decedat. E o ştire. Bat puţină apă-n piuă, că dacă ar fi avut medicamentele specifice, poate învingea durerile şi nu cerea să fie eutanasiată.

Iar , ştiind că mulţimile sunt impresionabile şi cota de audienţă va creşte până la ceruri,  îmi voi freca patetic mâinile, şi precum Cicero, voi striga:

”Până când, Ponta,vor muri bolnavii de cancer, în dureri atroce, din lipsa medicamentelor specifice?”

Şi cu o revoltă justiţiară, dându-mi ochii peste cap, îmi voi întreba interlocutorii:”cine va plăti pentru moartea în dureri, a bietei nenorocite?”  Cine?”

Mă fac a uita de suferinţele mamei, bolnavă de cancer pulmonar, pe care cu toate îngrijirile medicale acordate, n-am reuşit s-o smulg din ghearele morţii, precedată de nişte dureri atroce.

Îmi amintesc.., parcă a fost ieri.

 Cu mâinile descărnate de boală, şi plângând, îmi lua mâna şi-mi spunea:

dragul meu, nu mai pot de durere, abia aştept să mor, să scap de suferinţă!”

Apoi, pentru că românul are nevoie şi de Apoi, pentru divertisment, aş vorbi despre o nunta cu dar, la care se vor fi strâns sume uriaşe, faţă de salariul minim pe economie, de cât o fi el, să zicem, de 157euro pe lună.

Şi pentru bruma de patetism retoric, să mă întreb: „dacă la cele două nunţi ale mele,  strângeam atâta bănet, cum ar fi fost?”

 Dar nu puteam, că n-au fost cu dar!

Oricum, oi fi eu infatuat, dar nu cred să nu fi atras ceva mânie populară, anticoabitare. Că doar suntem români  cu suflet sensibil.

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

Lasă un răspuns

