ELAROSENI

Motto:

Azi, am cui mă înclina
Eleiroseni, mândră-n blogosferă floare
Şi nu doar pentru a o alina,
După londoneza încercare.
Ci, pentru că simt cert, în ea,
Românca adevărată,
în nobilă căutare
!”-Onu

Câteva zile în urmă, am primit un ping, despre un aşa- zis “Jurnal londonez”.

M-a surprins, pentru că era de la Ela, care, fără să fi dovedit o afinitate blogosferică pentru naivităţile mele româneşti mi-a reţinut probabil, textele, fără o valoare literară certă, dar impregnate de frământările mele “patriotarde”, cum ar zice nişte spirite subţiri, mai sumare decât goliciunea frumoaselor de la Antene, purtate ca o marfă vie,  pe ecran, fără nici o milă, pentru demnitatea lor.

Uluitor text, prin dramatismul său. În comentariul lăsat, am reuşit, doar să spun ceva în genul:

Ela, foarte  dureros Jurnalul tău, şi după lectura lui, mi-e tare trist!”

Merită citit.

Amfăcut-o cu aceeaşi intensă tulburare, ca la lectura romanului “Germinal”.

E greu, şi nu cred să pot reda dramatismul tulburător, al încercărilor Eleiroseni, cu neruşinarea atitudinii indiferente a politicienilor locali, contemporani.

Pentru că, ar fi o blasfemie, ca uitându-ne la aceşti pigmei parveniţi , să ne gândim la Brătianu, Maniu,Coposu şi la corola de corifei politici ai României.

Onu

 

2 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Patria

2 răspunsuri la „ELAROSENI

  1. Dumnezeule, măi Onule, prea mă ridici în slăvi şi zău că nu ştiu cum să primesc asta. E prea mult pentru mine! Dar mă şi unge la suflet, recunosc! Îţi mulţumesc, vă mulţumesc din inimă, tuturor! Gata, că îmi dau lacrimile…

Lasă un răspuns

