MASCULINITATE

Încep un post, despre ceva extrem de interesant:” Vindecarea intuitivă”. Inspirat desigur de o carte, purtând acelaş titlu.

Ca mereu însă în viaţă, instabilitatea gândirii, asemenea unei emoţii senzuale, îmi strică planul. Aşadar, cu gând vindecător în minte, în loc să-mi văd de treabă, aud ceva, ce pare a fi o înjurătură.

Cam în genul specific masculin:”dute-n …..mea!Ce aia a mea, vrei?

Strada, îmi spun.Şi tresar.

Ce caută Cezar Ouatu în dreptul ferestrei mele. Încântat, şi sperând că poate este şi Angela Gheorghiu cu el,  las “vindecarea intuitivă, şi sar la geam, să o văd.

N-am fost destul de iute. Au dispărut, iar în locul lor, o tânără cu un corp de model, certându-se cu un şofer de autobuz.

Sonorităţile, aceleaşi.

Şoferul, un  animal tânăr, mândru de perlele lui, pleacă.

Repezită, ea intră în turismul cu care venise, îşi ia un teanc de dosare, şi traversează furioasă strada.

După legănatul precipitat al bazinului, de parcă ar poza în mişcare, lui Picasso, pare jignită rău.

Dispare în lungul străzii.

 În urechi , îmi stăruie încă,energia înjurăturilor auzite.

Dezamăgit, de cele aflate, mă întreb: dacă aş fi nevoit, să o sărut, pe tânăra bătăioasă, cum m-aş simţi?

 Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

Lasă un răspuns

