liberalul „crin” gândeşte „regeşte”

În loc de motto:”Când nu  înţeleg pe cineva, nu spun  că-i un nenorocit !” – Onu.

Citesc pe ro.ştiri. yahoo.com, titlul:”crin antonescu:”aş vota pentru monarhie…”

Nu mă surprinde. Mi se pare singurul lucru coerent, după pălăvrăgeala penibilă, de la emisiunea lui Gâdea, când preşedintele Senatului, liberalul Antonescu, a fost la fel de anost.

Ba chiar am remarcat, în ciuda multor rezerve, pe are le am, faţă de prestaţia sa premierală, un evident ascendent spiritual, al lui Ponta, faţă de coechipierul său politic.

Când scriu, îmi închipui, că tocmai această percepţie,  realmente jenantă, a diferenţei de gândire, ca proces, l-a împins către actul coabitării.

Chiar ascultându-l , mă gândeam ce soartă ingrată pe România, ca măcar în fruntea PNL, să nu fie un liberal veritabil, astfel, încât măcar Ea, să beneficieze de virtuţile de aur ale unei ideologii progresiste.

Într-adevăr exponentul politic al devizei: „Laissez faire, laissez passer! gândindu-se  la progresul fiecăruia, şi al tuturor, ( astfel, ca social- democraţia, să rămână corectorul imperfecţiunii CREAŢIEI,) ar necesita vital,  să aibă în fruntea lor, un dirijor capabil.

Nu sunt împotriva monarhiei, ca formă de guvernământ, numai că ştacheta exigenţelor mele, o vede mai presus de Cezar, pe soţia sa.

Când vorbim de autoritarismul lui Băsescu, poate  nu i-ar strica unuia, care cică e şi absolvent de facultate de istorie, să-şi amintească de dictatura lui Carol al 2-lea,  şi nici de aspectul poate nu  insignifiant, al  pretenţiei retrocedărilor.

În rest, numai bine, dar nu cred că aş avea nevoie de un preşedinte fără garanţia discernământului politic.

                                                                           Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

Lasă un răspuns

