Despre lucruri mai serioase!

O cunoştinţă, ştiindu-mi gusturile, îmi trimite următorul email:

Un preot isi incheie predica de duminica spunand:
– Duminica viitoare voi vorbi despre minciuna. Asa ca in legatura cu aceasta, ca pregatire pentru predica mea, as vrea sa cititi capitolul 17 din evanghelia dupa Marcu.
Duminica urmatoare, preotul incepe predica spunand:
– Toti care ati facut ceea ce am cerut, si anume, toti care ati citit capitolul 17 din Marcu, va rog sa ridicati mana.
Aproape toti cei prezenti au ridicat mana. Apoi preotul a spus:
– Voi sunteti oamenii carora vreau sa le vorbesc. Nu exista capitolul 17 in evanghelia dupa Marcu!”

Nu-mi vine să cred!

 Spre a nu fi un colportor, am verificat în Noul Testament, şi într-adevăr, nu există capitolul respectiv. Rămâne versiunea de banc. Voi ce credeţi? Eu mă abţin, să nu greşesc! Dacă nu-i banc?!

Oricum, citindu-l,mai, mai, să mă prăpădesc de râs! 

Onu

12 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

12 răspunsuri la „Despre lucruri mai serioase!

  1. Păi, cum să nu fie banc? Preotul, cel care este avizat să spună adevărul, îl spune,dumneavoastră ați verificat și ați văzut că nu există capitolul. Nu se spune:” până nu văd cu ochii mei, nu cred”? Ați văzut cu ochii dumneavoastră. Ce doriți mai mult? Să fiți ca Toma necredinciosul, că până la urmă și el a crezut. Numai bine!

    • Victoria,
      Bine-ai revenit,şi mulţumesc pentru comentariu, dar nu mi-ar place să mă consideri un habotnic!
      Este evident: bancul, în stilul specific glumelor subtile,redă o realitate dezgustătoare.
      Credinţa unora este de faţadă, şi nu are nici o legătură cu virtuţile preceptelor religioase: respectul de aproape, de sine,altruismul… Argument?
      Înghesuiala animalică, la agheazma de pomană, sau pentru atingerea Sfintelor moaşte. Cu tot respectul, „gogoşile” gen Toma necredinciosul, nu sunt pentru mine, şi nici pentru blogul meu! 🙂
      Onu

      • Fara sa pui suflet se zice ca nu iese nimic si cam asa este , cand faci ceva trebuie sa fii total implicat in ceea ce faci, degeaba vorbesti copilului tau daca nici tu nu te auzi pt. ca el vrea sa te simta.
        Sper ca odata si odata se va prinde ceva totusi si de cei ce aplica metoda robotului programat pt anumite activitati, gen servici , familie, biserica si la capatul zilei isi pun doar bifa in dreptul lor satisfacuti ca au mai facut-o si pe asta 😦 Realmente suntem de multe ori departe cu gandul si sufletul de unde ne aflam trupeste. Eu recunosac.

  2. Maria,
    Marturisesc, nu prea realizez pilda mesajului tau.
    Imi surade ideea cu bifa, ca expresie a lucrului bine facut, de catre toti muritorii.
    Dupa cum cred ca prea multa subtilitate, uneori, nu-si are rostul.
    Cazul predicatorului!.
    Metalul incorectitudinii, se modeleaza cu lovituri de baros, nu cu ciocanelul vorbelor de duh.
    In rest, toata admiratia mea pentru omul frumos care esti!
    Si desigur, multumirile cuvenite!
    Onu

  3. Nu vreau sa fiu doar o bifa in ordinea de zi a cuiva, adica s-a intalnit cu mine si-a onorat obligatia si cam atat, despre asta vorbeam. Vreau sa-l simt implicat . Cred ca asta se asteapta si de la un bun crestin. Implicare trup si suflet pt. ca omul este fiinta dihotomica, fiind alcatuit din doua elemente: trup si suflet.

  4. aha, aha
    indubitabil! 🙂
    pup si eu!

  5. bursucel

    He he… eu zic întotdeauna că fără foc nu iese fum! Așa că de ce să nu credem că a existat odată, demult, un preot mai șugubăț care știa să-i vorbească fiecăruia pe limba lui? 😳

    • Esti de groaza, cu He, he-ul tau.Trebuie sa fii o tipa extra.Sa stii, ca ai dreptate. Eu am un unchi preot,care ma incanta cu asemenea poante, cu un surs in coltul gurii. Esti cumva de sorginte preoteasca? 🙂
      O zi plina de zambete!
      Onu

      • bursucel

        Oh, mi-ar fi plăcut mie să fi avut așa… măcar un preot prin arborele genealogic, dar n-a fost să fie!
        Și extra – cum zici tu – mi-ar fi plăcut să fiu, dar dacă stau un pic strâmb constat că mi-s doar o oamă obișnuită… Îi drept că zâmbesc mereu, iar de nu mi-i bine, fac haz de necaz! Tot zâmbet iese! 🙂

      • Asa e. Am citit un post de al tau, in care faci rictus, de necaz. Dar fiecare, cu neimplinirile lui!
        Onu

Lasă un răspuns

