M-A EXCITAT RĂU DE TOT!

Motto:” La aproape două milenii, după sfatul Mântuitorului, de a ne iubi, noi încă ne sfâşiem”-M. Eminescu.

Azi, mi-am propus să mă autoeduc, privind la tv.

Şi unde, dacă nu la Antenă, premiată internaţional, de atâtea ori?

N-a fost să fie! Sandra Stoicescu,mi-a arătat cât de meschin,  se pot comporta unele femei. Ca să nu vă derutez, este vorba de cearta  dintre văduva Nicolaescu şi cumnata sa, pentru nişte drepturi testamentare, veleitar protectoare ale  onoarei nereperate a defunctului om de cultură. Am scăpat uşor, aţipind la simulacrul de proces de intenţie .

 Dar n-a fost suficient. Când m-am dezaţipit, Radu Tudor, grav , plin de importanţa sa de lup moralist, a prezentat nişte secvenţe de film sexi, promovate acum câţiva( zece) ani de   directoarea unui liceu din Bucureşti la festivitatea dela  absolvirea  liceului respectiv.

 Cine a citit Iubirea de aproape, a lui Pascal Bruckner, sau, i-a picat vreun exemplar de al lui Pitigrilii, va înţelege de ce titlul postului.

Efectiv, pe toată durata emisiunii La Ordinea Zilei, s-a reluat obsesiv, o selecţie de secvenţe, de să te bage-n draci. Şi anume, profesoara respectivă, probabil uşor excitabilă la băutură, încearcă să îi scoată cămaşa unui absolvent.

Atât de preocupată, încât nu sesiza penibilul în care o plasa alt absolvent simulând un act sexual, la posteriorul ei. Mi-a creat impresia unei nimfomane, încântată de postura erotică, în care se afla.

Nu observam, dacă maestrul Mircea Diaconu, cu spiritul său scenic, nu atrăgea atenţia asupra secvenţei posturii,  bietei nimfomane.

N-am să ascund faptul, că am fost efectiv tulburat,la gândul că doamna directoare transpirase de atâta efort nimfoman.

 Spectacolul a continuat, cu prinderea în jocul nevinovat al firii, şi al unei absolvente, care, chipurile voia să împiedice penibilul situaţiei, şi că poate prinde uşor.

Dacă mă gândesc la faptul că participa la dezbateri, şi un exministru al învăţământului, că tema dezbaterii era testul de evaluare pentru BAC-ul 2013, mă întreb, cât bine vor fi făcut spiritului civic al educaţiei ruşinii, aceste obscenităţi. Acum, când scriu, mă întreb, de ce nici un participant la emisiune, nu a solicitatoprirea neruşinării care se derula obsesiv, pe ecranul tv.

O fi fost o nouă participare la vreun premiu internaţional media?

Onu

12 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

12 răspunsuri la „M-A EXCITAT RĂU DE TOT!

  1. ok…nu am cuvinte…lol. 🙂

Lasă un răspuns

