PORTRET

În loc de motto: “te superi daca spun că nu vreau sa vorbesc despre asta?:)”-rene 2686

 Este răspunsul primit, la  întrebarea lipsită de tact, adresată de mine, acestei interlocutoare, de o blândeţe şi o bună-cuviinţă nebănuite.

Aş mai adăuga, multe nume, din blogosferă, din care, câteva, precum, Eda şi Lala prietena ei, unguroaica Noemi şi castelana Theodoratheo, sunt parcă magneţi vii, prin forţa de atracţie spirituală, pe care involuntar o exercită, cred nu numai  asupra mea, ca bărbat!

Întrebarea mea inabilă, adresată Renatei, (de fapt, un gen de siluire a intimităţii, care poate abia aştepta aşternerea colbului uitării), suna astfel: ·  “de ce-ai fost nevoită să-ţi donezi cărţile? Ai ramas fără casă?”

Răspunsul, care este cuprins în motto, mi s-a părut răvăşitor, şi desigur, o lecţie de tact primită, cum numai în capodoperele moralizatoare, poţi întâlni.

Veţi gândi că este o exagerare, dar lectura comentariilor noastre, de la postul meu, “Hoţii de energie”, vă va schimba  o asemenea părere.

Ba este posibil, în funcţie de sensibilitatea fiecăruia, să descoperiţi la Renate, valenţe de delicateţe sufletească, de care avem uneori în viaţă, nevoie, ca de un Imn închinat Divinităţii, de un cor de îngeri invizibili.

Cam aceasta este Renate, alias rene2686.

Ambientul creat de conversaţia cu ea, este acela, liniştitor, al unei lămpi de “sare de Himalaia”.

Ferice de cel căruia paşii Universului, îl vor îndruma spre aflarea ei!

 PS: Pentru vreo minte bolnavă, cum s-a mai găsit deunăzi una, precizez că sunt impresii sufleteşti, la cald, fără percepţii animalice, ca ale gunoiului la care mă refer!

Onu

43 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Proză

43 de răspunsuri la „PORTRET

  1. Dargul meu Onu!
    M-ai lasat fara cuvinte 🙂

  2. Reblogged this on lelekviragok and commented:
    Drept raspun…!:)

    Dragul meu Onu!

    M-a lasat fara cuvinte postarea ta …sau mai bine spus „Portretul” 🙂 In primul rand pentru ca nu pot decide daca merit sau nu parerea ta buna despre mine.Insa chiar si asa „Imi creste inima!” cum se zice-cata lipsa de modestie din partea mea-Risc sa devin ingamfata sau mai rau plina de importanta persoanei mele(hehe)-doar gulesc 🙂
    In al doilea rand -ma simt onorata- De ce?-Pentru ca esti o persoana de la care stiu ca am ce invata.
    Mon ami ! Mercy inca odata pentru cuvintele tale-poate nemeritate-pentru conversaiile placute si pentru prietenie!
    Rene 🙂

Lasă un răspuns

