CONSTATARE

Postul „Premierul începe coabitarea” mi s-a părut demn de interes intelectual.

Dar spre surprinderea mea, doar japonezul AshiAkira, alături de 5 români, din care 4 românce, au avut reacţii neurale, vizavi de EL.

Mă consolează însă faptul, că faima Ţării au dus-o doar o Nadia, un Năstase, un Hagi, un Doroftei, un Bute, o Angela Gheorghiu, un George Enescu, un Eminescu, un ARGHEZI, un Brâncuşi, un Eugen Ionesco,un Panait Istrati, şi Doamne, ce ignorant pot să fiu.

La repezeală, doar pe ei, mi-i amintesc.

Probabil, structural, suntem predispuşi pentru :”faptul divers”, la ce  spun „Ştirile Pro TV”, la „Răi da- buni”, la „Agentul VIP”, la „Acces direct”, la „Noră pentru  nu mai ştiu cine”, la un „Show păcătos”,

să ne ţăţăim”, să ne mirăm cu palmele-n şolduri, într-o poziţie cât mai deşelată….

Probabil, structural, sunt înclinat să mă percep astfel!

Şi nu cred că e de rău.

Să nu mă mai împiedic de Băsescu, de Ponta, de USL, de mâncătorii de USL, de toţi mâncătorii.

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Educaţie, Pagini de Jurnal, Patria

Lasă un răspuns

