ANTI USL?

Este întrebarea care mă frământă, cu toată nedumerirea. Pentru un amărât de rating? Să ne intoxicăm cu atâta neruşinare semeniii?

Acum, când scriu, mă prind la insidiozitatea de ieri, a lui Răzvan Dumitrescu.

Pentru azi, de ziua Marinei, trebuia asmuţit , cine se prindea, împotriva lui Traian Băsescu. Acum, la ora la care scriu, aflu căPreşedintele a fentat ratingul, şi a mers în Harghita. Prilej pentru mine, de reflecţie:

”îi are sub talpă, ca inteligenţă?”

Şi, la fel de obiectiv, îmi răspund  că nu cred ca şeful Danei Grecu, să fi , fost securist, după cum m-aş suspecta de o minte bolnavă, dacă aş accepta că toţi deţinuţii politici, din timpul şefiei torţionarului Vişinescu, să fi murit din cauza acestuia.

După cum, mi se pare aberant să cred că Excelenţa sa Medicală, doctorul Brădişteanu,  să fie adeptul coabitării, pentru că l-ar fi consultat pe regele Cioabă, la rugămintea lui Traian Băsescu.

Auzi, să fii împroşcat cu noroiul aluziilor tendenţioase, pentru că ţi-ai respectat  jurământul de credinţă medicală.

Chiar să forţezi realitatea până la ridicol, mi se pare  mai securistic, decât stalinist.

Ciudată mentalitate asupra moralităţii , au unii salariaţi ai Antenei lui Voiculescu.

Am senzaţia, că în zelul lor antibăsist, se comportă ca nişte terorişti (fanatizaţi de obsesia, rating-ului) al căror zel, va duce la şubrezirea USL.

Şi mă întreb, cu bună credinţă, ce  interes are şeful lor.

 Iar dacă este un mare priceput, la economie, la creditele nerambursabile europene, şi-l doare  de Ţară, de ce nu desfiinţează toate talk –show-urile de nici doi bani, pline de nişte neaveniţi într-ale gândirii antreprenoriale, să ajute ţara şi oamenii capabili, interesaţi, să se iniţieze măcar, într-ale antreprenoriatului pe credite nerambursabile. Şi să şi-i ia pe liberali, ca asociaţi, în această întreprindere.

Că asta este menirea lor politică:”laissez- faire, laissez- passer”, în activitatea economică.

Şi să nu-mi arate de nu ştiu câte ori pe zi, chiloţii Elenei Udrea.

Că de atâta exces de zel,  am început să mă plictisesc, de biata femeie.

 La final, repet rugămintea patriotică românească, ca din cele trei Antene, una, să se reprofileze pe ajutorarea românilor, să obţină credite europene nerambursabile.

Şi cum agricultura, este primul domeniu economic, unde  banii respectivi, ar rodi,  să-i încredinţeze coordonarea acestei activităţi , cu drept de veto, ministrului Agriculturii , domnul Daniel Constantin.

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Patria

Lasă un răspuns

