ARTĂ PENTRU ARTĂ

Adeline Motto:”…De la vindecarea bolilor, până la durata vieţilor noastre, la succesul în carieră şi în relaţii, tot ce trăim  ca „viaţă” este direct legat  de convingerile noastre”-Gregg Braden

Divinul trebuie descoperit  în desăvârşirea frumuseţii, realizate  pentru şi prin om.

 Splendorile artistice aflate pe blogul Adelinei, este imposibil să nu fie un miracol pentru suflet.

Mai convingător, ca Adeline, şi opera ei, ce poate fi în viaţă?

Desăvârşirea Creaţiei!

Onu

7 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Univers feminin

7 răspunsuri la „ARTĂ PENTRU ARTĂ

  1. Foarte frumos Onu!
    „Ne va trebui întreaga noastră înţelepciune colectivă, dorinţa de a apăra viaţa, ca şi forţa ce poate veni doar din diversitatea noastră, pentru a depăşi testele la care vom fi supuşi.”(Gregg Baden)
    Mi-ai amintit ca trebuie să-i citesc cartea!:)

    E gata cafeaua?

    • Aaaa, dar văd că ne leagă nu numai blogul.Ai atins un punct sensibil
      Cafeaua, e gata, dar te sinucizi , eu nu-i pun zahăr!Şi, încă o delicatesă:”Braden”::…”Trăim într-o realitate interactivă, unde noi schimbăm lumea din jur, schimbând ceea ce se petrece în interiorul nostru, în timp ce privim lumea-adică, prin gândurile,sentimentele şi credinţele noastr..” În această intuiţie, cred că am scris postul de ieri, „ANTI USL?”
      Eşti pe drum? 🙂
      Onu

  2. Am intarziat putin, a facut avionul meu escală!
    Am gasit cafeaua rece si fara zahăăăr?Onu, indulceşte-o cumva că nu imi plac amaraciunile!
    Iar orice chestie ce are iz politic este de-a dreptul de evitat pentru mine!Nu mă mai interesează aspectul acesta de cateva luni buni.Am fost odată implicata prea tare,acum m-am retras!

    Uite-ma ajunsă!

    • Eiii, nuu, Mădă, tu mă faci să nu mai fiu eu.
      Să nu-mi spui că ai candidat şi la Camera Deputaţilor! Atunci, înseamnă, că cineva ne joacă renghiuri!
      Bine, îţi pun puţin sirop de stevia.
      Trag o fugă la Mega Image, să cumpăr.
      N-aş vrea ca tocmai eu, să te otrăvesc! 🙂
      Onu

      • Nu am candidat nicăieri,stai linistit!M-am jucat si eu putin, doar!
        Merge si siropul!
        Mega Image zici?Numai sa refuzi plasuta de la casă, ca tare urată e!

      • Mulţumesc, nu pot. Îmi este oferită cu un zâmbet irezistibil.
        Nu reuşesc să întunec nişte ochi ce au fost învăţaţi să pară angelici.
        Dar stai,iau ceva de acasă, şi atunci, am o scuză. 🙂
        Onu

Lasă un răspuns

