OANACLARA SAU „7 ANI DE LÂNGĂ MAMA”

Oanaclara

Motto:” O, mamă, dulce mamă”…M. EMINESCU

Pe profesoara de matematică din Galaţi, OANA DAMIAN,mamă a doi pici adorabili, nu mai ştiu cum am cunoscut-o. Ca în virtual!

Dar pe mămica Oanaclara, n-o pot uita o clipă. Am botezat-o OARA/vezi/, şi-mi umple inima de emoţie, când îi citesc posturile despre „picii”ei.

Îmi amintesc plin de duioşie, de”7 ANI DE LÂNGĂ MAMA”/vezi/.

Acum, când scriu, îmi amintesc de două comentarii, pe blogul său. Unul, când cu umorul caracteristic, îmi povestea cum sărise ca o leoaică, asupra cuiva, deranjată de veselia nevinovată a „picilor” săi, într-un parc public.

Iar altul, de genul în care i-am spus că nu mi-ar displace să-mi fie mamă, la care replica a fost promptă: „cred şi eu, ai citit, că lor le fac toate poftele!”

O comoară de mamă!

Iar acum, vorbind despre mamă, simt umed cald sub pleoape..

OANACLARA!

Onu

6 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Univers feminin

6 răspunsuri la „OANACLARA SAU „7 ANI DE LÂNGĂ MAMA”

  1. Tare frumos!Cuvintele tale transmit emotii!Mie personal,imi este dor de mama mea frumoasa!Iar citindu-ti postarea,mi s-a facut dor mai tare!

    Traiasca mamele din lumea-ntreaga!

  2. Multumesc pentru articol! 🙂 Sunt o mama ca oricare alta si e normal sa imi iubesc picii. Am doar o precizare de facut. Nu sunt profesor de matematica, ci profesor pentru invatamantul primar, deci lucrez cu pitici cu varste cuprinse intre 7-8 si 11-12 ani.

Lasă un răspuns

