SCHEDULE

Motto:”Cui pe cui, se scoate”-proveb românesc.

Am inţeles că  propunerea pentru MINISTRU la Transporturi a eşuat. Candidatul s-a retras.

 Situaţia de bajocură, mi se pare intolerabilă, şi cred că se lucrează “la două capete.”

Nu cunosc explicaţia expresiei, dar mi-am dat eu una..

 Spre exemplu: cineva refuză candidatura liberală.

 Ponta, nu are ce face. E un capăt.

Liberalii se inflamează.

E al doilea capăt.

Inflamaţia se extinde la nivelul conducerii USL.

Este ca şi cum ai lovi pe cineva, la genunchi. Instantaneu, i-ai subminat baza de susţinere.

Nu vreau destrămarea USL, pentru că, prea mulţi o năzuiesc, şi parşiv, o stimulează.

De aceea, ca neutru,  propun metoda de lucru japoneză,”SCHEDULE”, într-o variantă personală.

În ce constă?

Simplu: propun ca ministru, un fraier, asupra căruia, să nu existe  nici un dezacord.

 Apoi, şi aci este schepsisul metodei, conducerea  de partid, îi va prevedea fraierului, o dublură, sub forma unui  adjunct de ministru inteligent,, care va face treaba cum vrea partidul.

 Şi cum partidul nu vrea nimic rău, vom avea şi ministru aprobat,  şi treabă bună asigurată..

La un moment dat, deliberat organizat, ministrul demisionează,sau este demis, iar interimatul va fi asigurat de adjunctul său.

În consecinţă, totul va fi bine.

Toate bune, veţi spune, dar va accepta cineva, statutul de fraier, pentru  funcţia de ministru?

Şi aţi avea dreptate, că uite, eu unul, n-aş accepta-o!

Apoi, deşteptul pentru funcţia de adjunct, va suporta coşmarul, să-şi ţină gura, până la rezolvarea acţiunii?

Într-adevăr, impedimente aparent insurmontabile, dar mai viabile, decât destrămarea USL.

 Oricum, asta e ideea, şi mă grăbesc să o public, poate o preia PNL.

 Şi aşa,  voi fi avut şi eu, obolul meu modest, la salvarea USL.

NB:

SCHEDULE:plan de activitate, concept împământenit la japonezi.

Onu

 

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

Lasă un răspuns

