ACTUAL

Începând de astăzi, nu renunţ la „Nulla dies sine linea”, dar îmi schimb orientarea. Voi dispreţui în tăcere, turma Domnului, să nu mă ating de oiţele sale, însă  îmi schimb nuanţa socio-politică.

Pentru o mulţime manipulabilă mai uşor ca o cireadă, nu are rost, consumul de energie altruistă.

Mă voi preocupa de pasiunea mea, mai demnă, de nutriţionist amator, şi anume, în prima etapă, despre „alimentaţia cu încărcătură glicemică scăzută”. Dar nu încetez să mă gândesc şi  la cititorii mei consacraţi,  pentru care introduc o nuanţare, şi anume: cine doreşte să participe în mod consecvent, la această temă,  ca la studiul individual, este rugat să mă anunţe, printr-un email, pe adresa onu.ionescu@yahoo.com, în care să menţioneze şi eventuale preferinţe de teme

nutriţionale.

Iar ca înviorare, precum în anunţurile stupide, care precizează  “rog seriozitate”, nuanţez şi eu, că preocuparea fiind pro domo, o vom trata, împreună, cu  cu toată  convingerea.

Am mai încercat abordarea temei, în câteva posturi, dar  m-a întâmpinat răceala indiferenţei neaoşe.

Cât priveşte vizitatorii mei consacraţi, pentru intervalele când nu voi fi publicat, le recomand să caute prin cele1575 de posturi ale blogului,  pe care, cu toate exigenţele mele, le apreciez demne, ca şi pe ei, nu de o simplă lectură.

Cu aleasă preţuire!

Onu

4 comentarii

Din categoria Diverse ..., Pagini de Jurnal, Sănătate

4 răspunsuri la „ACTUAL

  1. În sfârşit, ai luat cea mai bună hotărâre!

  2. Ai dreptate! Numai că, multă vreme am avut sentimentul că toate lucrurile din jurul meu sunt normale, iar eu, nu! Am discutat cu prietenii mei şi le-am pus întrebarea cu pricina. Spre norocul meu aveau aceeaşi dilemă! Întrebarea: dacă ei sunt anormalii şi noi NORMALII!? Atunci m-am simţit foarte bine şi m-am apucat de treabă sau de treburile mele frumoase şi pe care, iartă-mi lipsa de modestie, dar nu le poate face oricine! Prin urmare, fă şi tu la fel: eşti talentat, ai o mare capacitate de analiză şi sinteză, eşti un critic redutabil,…, adică ai multe calităţi! Vreau să spun că sunt atât de multe lucruri de care merită cu adevărat să ne ocupăm…

    • Aurelia, Gratitudinea triadei-trup,minte, suflet, mele este în dilemă.
      Nu ştie să-şi exprime trăirea, aşa, că, acceptă-mi mărturisirea să-ţi spun, că te voi asculta! Dar, să ştii, când eşti posedat de demonul „Salus populi…”, este tare dificilă aplicarea. O noapte în ecoartă!
      Onu

Lasă un răspuns

