Azi, mă tâmpesc!

Câteva zile bune,

Antena, n-am deschis

Şi diferit la lume,

Atent, am privit fix

De pildă, la Ancuţa.., postul,

Aţâţat, l-am recitit,

Şi mirabil, al memoriei depozit

În rimă, a răbufnit,

Prin comentariul alipit:

          * * *

“Vulcanic este sexul

Făcut pe unde-ţi vine

Fără recuzită şi fabulări meschine.

Aşa l-am cunoscut,

Aşa l-am practicat,

Asa, fiorul tainic

Al Evei l-am gustat.

Fără lumânări, vinuri şi gustări

În răbufniri atroce,

De contopite  stări.”

        Onu

2 comentarii

Din categoria Onu, Pagini de Jurnal

2 răspunsuri la „Azi, mă tâmpesc!

  1. vulcanic si nu prea
    e purul sex, stii bine
    navalnica-i de vine
    cu toate dragostea…

    cu vin si fara vini
    si fabulari meschine
    senzatii de straini
    in camera la tine

    😀

    Ancuta fara diacritice, dar cu…

    • Din câte ştiu,
      Doar pur şi aprig e sexul viu.
      Iar dragostea nu –i altceva,
      Decât apelul straşnic-reciproc, prin feromon lansat .
      Să nu ne eschivăm, a nu ne şti menirea
      Când, la chemarea firii, erupe Omenirea!
      Cu vin sau vini, Oricum i-ai spune,
      E totul, marşul triumfal,
      Apoteotic exprimat, printr-un orgasm complice,
      În zbuciumul final 😛

      Onu

Lasă un răspuns

