Să sterilizam microbii, să salvăm omenirea.

La alt titlu, nu m-a dus mintea. Aşa-s eu!

Ieri, am luat modelul antistres al soţiei.

Ea nu se enervează, nu vorbeşte urât.

 Pur şi simplu, băşcăliază.

Aseară, spre pildă, ascultând inepţiile lui Mircea Badea, despre faptul că micuţul de 4 anişori, omorât de un maidanez de-al primarului Onţanu, nu se prăpădea dacă, aşa cum s-a hotărât erau sterilizaţi câinii vagabonzi, soţia n-a scos o vorbă.

S-a uitat lung şi semnificativ la mine, cu un dispreţ ucigător la adresa ineptului, marca A3.

Atunci, mi-am zis că este o idee foarte inteligentă,  şi nu mai merită nici să-l înjur, ca pe un păduche de sterilizat.

Mi-am făcut însă o sfântă cruce, că mare-i peţitoria umană.

Ipocritul, crezând că se adresează unor specimene de teapa alor lui, în loc s-o spună cinstit, că trebuie încurajate hingheritul maidanezilor, şi lichidarea lor, încearcă să ne prostească cu sterilizarea.

Tipic românesc, dacă ni se cere responsabilitatea.

 Ni se pare că laşitatea denotă deşteptăciune.

Îmi amintesc că pe primul meu blog, sugeram, nu sterilizarea, ci pur şi simplu, lichidarea maidanezilor.

Atât mi-a trebuit. În două posturi, în limbi străine, eram asimilat lui Hitler.

Ei bine, credeţi-mă, nicicând n-am avut senzaţia de „punct ochit, punct lovit”,

ca în urma acelor măscări româneşti, în limbi  străine.

Şi, pe bune, nicicând, n-am dispreţuit mai puternic.

Dar să lăsăm, sterilizarea microorganismelor, ca să dispară maidanezii bucureşteni.

Să revin la postul meu de ieri şi la „demonstranţii” din Bucureşti.

În imaginaţia mea, sub imperiul morţii copilului ucis de un maidanez, tot din Bucureşti, am percepţia amară, că „icşii” respectivi sunt asemenea celor care iau apărarea maidanezilor.

Îi doare-n pancardă!

Nişte manipulaţi, fără personalitate, fără demnitate, fără românitate!

Dar să termin cu maidanezii.

Ei bine, să nu fie exterminaţi.

DAR, pentru eradicarea problemei huliganilor patrupezi, propun:

1. Recensământul protectorilor de maidanezi, în puncte de înscriere benevolă, special organizate, în zonele cu haite de javre  de genul celor care au omorât copilul, japonezul şi femeia din curtea unui spital, fără a mai discuta de cele peste 1100 de persoane,  muşcate

în Bucureşti, la începutul anului 2013.

Eventual, pe lângă Primării sau  ONG-urile pentru protecţia animalelor

      2. Instituirea obligativităţii acestor exaltaţi, de a presta o zi săptămânal pentru îngrijirea  voluntară a adăposturilor de maidanezi, fără nici o obligaţie financiară, din partea Primăriei.

      3. Să cotizeze, pentru acoperirea cheltuielilor exorbitante, manelistic determinate pentru protejarea câinilor vagabonzi din Capitală.

4. Pentru fiecare neînscris dintre adulţii bucureşteni, exterminare imediată , a câte unui maidanez.

 NOTĂ:

             1. Cred că mai civilizată, mai umanitară, mai educaţională şi mai responsabilizabilă sugestie  pentru soluţionarea problemei, nu poate exista.

       2. Şi, de ce nu, împotriva stării de spirit entuziaste, de a nu raţiona un pic, înainte de a deschide gura.

       3. Ba, dacă fac efortul democratic,  de a mă mai gândi, pentru a ne scăpa de sechelele maladiei mentalităţii tovărăşeşti, şi a altor racile, moştenite din aşa zisul comunism!

Că, într-adevăr, cu firea noastră labilă, „comunismul” ne-a dăunat enorm.

A eliberat, presupun, numeroase stihiii atavice.

 

SINE IRA ET STUDIO

Onu

2 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

2 răspunsuri la „Să sterilizam microbii, să salvăm omenirea.

  1. Pune comentariile în moderare că presimt aşa…un vânticel dinspre „iubitori”. Nu de alta dar ei au un radar special, omuleţii ăştia ştiu tot ce mişcă-n blogosferă când e vorba de „sufleţele nevinovate cu lăbuţe şi botic” şi haţ! nici nu realizezi de unde te-a lovit. Unii au atât de multă iubire-n suflet încât nu ezită să-ţi „ureze” chestii menite a face părul măciucă şi celui mai dur dintre duri. Aşa cum bag seamă ai mai păţit 😀
    Şi eu sunt păţită…slavă Domnului, nu pe potecuţe

Lasă un răspuns

