CULORILE ŞI SĂNĂTATEA-continuare1

Se spune, că pentru a  explica bine ceva, trebuie să cunoşti foarte bine acel ceva. Ca asistent universitar, în confruntarea ANTRENANTĂ ,   cu minţile atotnăscocitoare ale studenţilor, mi-am însuşit organic, acest adevăr.

Nu ştiu cine este Diana Poteci de dor, în afară de ceva comun, dar îmi dă aceeaşi fiorii de emoţie, pe care îi trăiam în prezenţa studenţilor. Iar motivul, nu este decât cel al exigenţei pe care mă gândesc  să o am, în vederea aşteptărilor ei.

Întrucât, tema excelentă de altfel, abia o abordez, şi mă simt din nou asistentul ambiţios, să nu-şi dezamăgească studenţii.

Aşa că, Diana dragă, dacă voi fi lacunar în aşteptările tale, acordă-mi, te rog, răgazul necesar cunoaşterii respective.

Dacă am curajul să mă hazardez în această temă, este că deşi impactul vibraţiei asupra viului, este cunoscut de mii de ani, iar totul este vibraţie, în ciuda compactităţii aparente, explicitarea  de multe ori este ceva inefabil, ea trebuind să depăşească starea noastră de spirit.

 Am însă avantajul cărţii dr. Robert Morse, din care voi valorifica, sinteza privind conţinutul titlului postului.

Domeniul lumii invizibile, pe cât este de misterios, pe atât este de greu, de redat simplu.

Aşadar, dr. Morse, în altruismul să, „de a trăi sănătos, fără toxine”, spune:

”Folosind culori diferite sau frecvenţe electromagnetice diferite, în scop terapeutic, putem interveni în mod pozitiv asupra ţesutului.

 El va reacţiona sau va funcţiona la capacitate mai mare”.

 Şi după ce prezintă un „tabel cu energiile culorilor şi ţesuturile pe care acestea le influenţează”, redă în continuare o

 „listă a alimentelor naturale şi culorilor specifice fiecăreia”, precizând altruist:

”Consumaţi cu precădere acele produse adecvate regiunii organice asupra căreia doriţi să insistaţi”.

Pentru o mai eficientă valorificare a datelor,  voi comasa cele două tabele, în sensul că imediat, în continuarea efectelor fiecărei culori, voi prezenta „alimentele şi culorile lor specifice”.

 Aşadar, „culorile şi ţesuturile pe care le influenţează”:

 ROŞU– Glanda prostatei;-Colon;-Musculatură;- Globule roşii;-Sistem excretor;-Organe(în general);-Ficat(energizant);-Glande suprarenale.

Alimentele specifice culorii roşu: Vişină, Pepene verde, Căpşună, Roşii, Cartof-dulce, Creson, Ridichi, Varză roşie, Sfeclă roşie, Ceapă, Usturoi, Ardei, Ghimbir, Vânătă, Pătrunjel, Zmeură, Cireşe roşii,  Ardei roşii, Coacăze roşii, Prune roşii.

 PORTOCALIU:Stimulent respirator;-Stomac;-Plex solar;-Tiroidă/paratiroidă;-Sistem nervos;- Creier.

Alimente: Portocale, Morcov, Mango, Mandarine, Dovleac, Caise, Napi, Pepeni galbeni,  Cartof-dulce, Usturoi, Nuci- unele, Toate legumele şi fructele cu coajă portocalie.

 GALBEN: Vitalitate generală;-Coloană vertebrală;-Dezvoltare;- Sistem imunitar;-Inimă;- Stimulent limfatic;- Stimulent cerebral;- Sistem osos.

Alimente: Morcov, Cantalup, Porumb,Lămâie,Grepfrut,Mango,Ceapă,Papaia,Prună, Dovlecel, Portocală, Mandarină, Nap, Piersică, Ardei galben, Prune galbene, Banane, Ananas, Brânză, Păstârnac, Unt, Gălbenuş de ou.

 VERDE:Glanda hipofiză;- Activarea/stimularea celulei;-Purificare;-Vindecare;-Constructortisular;- Constructor muscular.

Alimente:Lăptuci, Salată verde,  Prună, Strugure, Spanac,  Pătrunjel, Varză, Ardei verde, Năsturel, Mere verzi, Mazăre verde, Linte verde, Kiwi.

 ALBASTRU:Ficat;- Zona pelviană;-Cerebral(ţesut cerebral);-Sânge Intestin subţire;- Oxigenarea ţesuturilor;-Glande suprarenale.

Alimente: Afină, Mură, Coacăze negre Prună, Strugure, Toate fructele şi legumele cu coajă albastră.

 VIOLET:Individualitate;-Organe sexuale(feminine);-Sistem limfatic;-Stomac;-Menstruaţie;-Sistem digestiv(pancreas);-Sarcină;-Membre inferioare;-Paratiroidă;- Splină;- Sânge.

Alimente: Pară, Sparanghel, Ţelină, Păstârnac, Cartof,  Struguri violeţi, Broccoli violet, Prune.

 Tuturor vizitatorilor mei, sănătate, şi succes deplin, în valorificarea beneficiilor postului .

Onu

10 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Sănătate

10 răspunsuri la „CULORILE ŞI SĂNĂTATEA-continuare1

  1. Multumim mult, Onu, pentru post si informatiile furnizate. Cred ca este domeniul care ti se potriveste perfect.
    Multa sanatate si tie! 🙂

  2. Eu m-am emoţionat de la primele rânduri aşa că, în afară de un mare mulţumesc, nu am ce să spun. Sigur aş strica ceva aşa că mai bine tac.

  3. În primul rând mă gândeam că în cei 4 ani de studenţie nu ştiu să fi simţit măcar o dată emoţiile asistenţilor şi tare mi-ar fi plăcut. Dar asta e altă poveste…
    Am dat copy paste articolului şi l-am trimis pe mailul meu iar de pe mail în telefon să îl am la îndemână, e de mare ajutor. E frumos în această lume a culorilor tale. Mulţumesc!!

    • Aşa, ştrengăreşte, poate nu le exteriorizau. Că de, erau domnu asistent! Nu se cade, nu? Iar eu, ca student, m-am bucurat în mod deosebit, de prietenia unui asistent.
      Dacă nu te deranjează, pot , în măsura în care conspectez unele subiecte/ cărţi, să-ţi transmit însemnările mele pe mail.
      Citesc acum, o carte formidabilă, numai despre energie,
      Codul emoţiilor.. având ca temă emoţiile captive.
      Nu pot uita, tema tratată de tine.
      În esenţă, cred că tot despre aşa ceva este vorba. Informaţiile surpriză, sunt de-a dreptul şocante.
      . Hai, să nu te plictisesc!
      O după amiază primăvăratecă, aşa cum e la mine, acum!

      Onu

  4. Ma bucur sa citesc ceva nou si interesant! O zi frumoasa de vineri.13 :lool: !

Lasă un răspuns

