PRO CRASTRAVEŢA, cu Adevărul.

Obosit de curăţenia după zugrav, încerc să citesc.

Pe Yahoo, găsesc un articol din Adevărul: „7 motive, ca să consumi castraveţi”. Primul: te hidratează, şi dacă n-ai timp să bei apă, mănînci un castravete. Conţine 90 procente apă.

Nu prea înţeleg. În loc să beau o cană cu apă, voi mânca  aproape 300 de grame de castraveti. Dacă o dată, mi s-a făcut greaţă de la un castravecior, cum îmi va fi după 300 de grame, de castraveciori?

 O fi vreo economie de timp, dacă după ce mi-l pierd cu mâncatul,  îl dublez cu vomitatul?

Dar dacă o scrie un jurnalist, de la Adevărul, aşa o  fi.

Să nu aibă însă şi un efect purgativ. Ce mă fac atunci? Mă ia naiba, de tot. Dar dacă, totuşi are şi un efect purgativ, cum  scot cămaşa ? Aşa că, renunţ  la restul de avantaje , dacă primul, are atâtea inconveniente.

Oare, de ce l-o fi preluat Yahoo?

Mai bine merg la blogul Ligiei Pop.  A şi scos o carte :”Germeni şi vlăstari”.Ediţia a 2-a. O carte pe care deja, am  cumpărat-o, de la Editura Curtea veche.

Mi-am şi pus la germinat linte, floarea soarelui, susan şi quinoa. Vă imaginaţi, ce filon de enzime? Câtă energie? Dar ce să mă fac oare, cu atâta energie?

Mă sfătuiţi, vă rog?

Onu

4 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Sănătate

4 răspunsuri la „PRO CRASTRAVEŢA, cu Adevărul.

  1. „Câtă energie? Dar ce să mă fac oare, cu atâta energie?” geniala intrebare 🙂 Poate o consumi aratandu-le si altora care e sursa ta de energie 😉 . Dar hai sa-ti zic o experienta. Acum multi ani am baut cam 2 energizante RedBull, la o jumatate de ora mi s-a facut un somn de abia imi puteam tine ochii deschisi si era ziua la amiaza, acum si mai multi ani mai bine de vreo 10 am incercat nu stiu ce prafuri de facut ceai energizant de la Herbalife eu inca cu 2 verisoare. Dupa eu m-am dus si am dormit, nu mai puteam de somn, una dintre verisoare de prea multa energie care o dobandise de la ceai s-a apucat sa faca curatenie in toata casa iar cealalalta ca si cum nu ar fi baut nimic. Concluzia?! …. 🙂

    • Concluzia, Adeline?Fiecare om este o entitate distinctă, şi reacţionează în felul său original. Iar tu, pe cât eşti de frumoasă, pe atât eşti şi de personală. 😛
      De aci, şi reacţia,în consecinţă.
      De fapt, orice avers, îşi are şi reversul. Poate natura ta puternică, nu acceptă artificiii!
      Încearcă ceva: cumpără de la Plafar, seminţe de Chia, şi ia câte o linguriţă, în puţină apă. Şi-mi comunici efectul.
      Dar la Ligia Pop, vei găsi reţeta unui preparat energizant, cu aceste seminţe.
      Încearcă-l!
      Însă , pentru doamne, excelente, sunt seminţele de mărar.Un ceai din ele, echivalează cu o aerisire generală a organismului.
      De efect energizant, garantat, sunt şi seminţele de floarea soarelui, decojite, tot de la Plafar.
      Câte 1-2 pumni zilnic, şi ai să alergi virtualmente, să-mi mulţumeşti! 😛
      Apropo de avers şi revers.Unele preparate, supradozate, au efect invers.
      Spre exemplu: usturoiul este hipotensiv, dar în cantitate mai mare, devine hipertensiv.Mulţumesc pentru comentariu, şi dozare cumpătată!
      Onu

  2. Cu energia câştigată după consumul de linte, floarea soarelui, susan şi quinoa, te poţi apuca de curăţat şi tăiat castraveţi 😉
    Oare şi dacă îi consumăm sub formă de salată lângă o ceafă de porc cu cartofi prăjiţi au acelaşi efect benefic? Uff, ce gânduri matinale nesănătoase am…
    O zi bună! Sau hidratată….

    • Ufff, ma simt precum Gheorghita!
      Totusi, rad, cu gura pana la urechi.
      Cât priveşte cartofii prăjiţi, lângă carne, pentru chimia digestiei, nu sunt o asociere prea bună. Poate, castraveţiii s-o mai amelioreze.
      Mulţumesc, şi o zi, în aprecierile tuturor, ca într-ale mele!
      Timidul tău, Onu

Lasă un răspuns

