CORUPŢIE

Într-un studiu al unui organism financiar internaţional, România, la corupţie, ocupă locul al 4-lea.

Măi, să fie! Înseamnă că ăştia, deţin informaţii serioase, de la sursă.

Atunci, în mod prostesc legitim, mă întreb: le publică pentru ca ele să fie eradicate, sau, numai aşa, să ne denigreze?

Dacă-i de „numai aşa”, atunci, masochiştiii noştri, de ce le mai reiau, sau nu le iau în serios, pentru a le demola?!

Că de fenomenul acesta leucemic, al nostru, aud mereu.

 Să avem în frunte , nevăzători, într-ale soluţiilor  antifraudă, dar pontoşi foc, la şedinţele cu femei?

Mai bine, l-ar pune acolo, pe Dan Negru, cu „next starurile” lui.

Că tot devine o bufonerie de prost gust, viaţa noastră!

Onu

14 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

14 răspunsuri la „CORUPŢIE

  1. Mă tot gândeam cum să-ţi dau un răspuns inteligent la mesajul tău, dar ştii tu că eu cu politica şi discuţiile din mass-media sunt paralelă!
    Refuz să-mi torturez neuronii şi sufletul cu toate mârşăviile pe care le fac guvernanţii noştrii, când am atâtea lucruri mult mai importante şi mai frumoase de făcut. Mă doare ce se întâmplă în ţara noastră.
    O seară minunată îţi doresc, Onu şi-o nouă săptămână excelentă! 🙂

  2. Ne războim între noi, schimbând cuvinte! Ne răscolim sufletele, răscolind cuvinte! Ne distrugem sănătatea, mestecând cuvinte!
    Oare se poate face ceva util din cuvintele noastre? Noi, care înca mai gândim?

    • Buna, Mugur. Parca ai fi predicator. Cuvantul este expresia devenirii noastre in homo sapiens, probabil. Prin cuvant, ne exprimam starea.
      El si lacrima, sau strigatul de disperare.
      Nu stiu, raspunde, in termeni eficienti.
      Constat insa , in ceeace ma priveste, o tendinta catre starea limita.
      Poate de aceea si tonalitatea limbajului care ti-a displacut Sincer, cred ca unica solutie, tot darwinismul ramane!
      Cu salutari amicale, Onu

  3. Dragă Onu,
    Tonalitatea vine si către mine, uneori, dar asta nu înseamnă că trebuie să o și folosesc.
    Ne-a fost dat cuvântul, ca să ne putem ascunde simțămintele! Aceasta este mai vizibil la cei care ne conduc, decât la noi, cei conduși! Despre cuvintele lor am comentat eu, dar cred că nu m-am exprimat suficient de explicit!
    Darwinismul? Dacă întoarcerea la origine ar fi o soluție reală, aș fi primul care m-aș întoarce!
    Cu stimă, Mugur

    • Mugur, multumesc pentru raspunsul tau atent. As avea două remarci.Vorbesc, deseori, singur, într-un gest de refulare a neplăcerilor realităţii.
      De aceea, cred ca , vorba, cuvântul, sunt o binecuvântare , cel puţin pentru mine.
      îl văd într-o formă accelerată
      Cât priveşte darwinismul,l-aş prefera, mai degrabă, într-o variantă scandinavă sau beneluxană.
      Cu preţuire, Onu

  4. Ne răsfățăm în politețuri, dar esenta problemei rămâne!
    Și eu vorbesc singur, dar, cel mai adesea, fără voce. Și eu mă războiesc, acuz, trimit către…
    Întoarcerea la origini, cea la care făceam referire, este către perioade mult mai vechi decât formarea statelor europene, mai vechi decât formarea oricărui stat! M-aș întoarce în epoca de piatră, sau poate în cea a fierului!!! Acolo unde natura și omul erau frați buni, acolo unde nici nu gândea cineva să distrugă echilibrul acestei planete superbe!
    Mă iartă dacă am fost nepoliticos!

  5. Alesii nostri,
    CORUPTII nostri .
    Noi, ramanem tot ca prostii !!!
    Aliosa.

Lasă un răspuns

