În lumea largă…. cu nod în gât

Pe ancagiurgiu, am văzut articolul”În lumea largă…. cu nod în gât.”

Scris cu umorul subtil, ce-i este caracteristic, mi-a inspirat comentariul care urmează:

 “Eu nu mă mir.

Conform proverbului firii, “Prostul la prosteală trage, iar calicul, la mizerie!”

Ce sa ne mai ascundem gena, dupa deget?

Cred ca daca am fi sinceri, cu noi insine, s-o spunem pe aia dreapta, ne-ar evolua si gena demnitatii inteligente.

 Test: “Eu am curaj sa spun despre sine, ca sunt un idiot mizerabil.

Tu ai?

Cati au?”

Aici e buba!”

Încă nu mi-a răspuns, şi regret mult; îmi plăcea isteţia mea!

Că român îs şi eu.

Onu

2 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

2 răspunsuri la „În lumea largă…. cu nod în gât

  1. Dacă îţi răspund, o să spui că sunt ipocrită! Dacă nu-ţi răspund….

Lasă un răspuns

