ASTRAL

MitzaaNe-am  cunoscut, citindu-i blogul

N-am sesizat, cum  rima-i poartă

Discret, imperceptibil , moment astral.

Recitind-o, i-am remarcat gura frumoasă,

            ***

În suave unduiri de rimă, fără egal.

Dar revenind, să mă verific,

Nu am văzut , să mi se pară,

Banal entuziasm sentimental

             ***

Mai trec nostalgic, uneori,

În tainic nerostite clipe ,

Oniric, Fata Morgana, să mă plimbe

Spre culmi de suflet tăinuite

             ***

Ce rareori, în viaţă,visezi a fi trăite.

Onu

4 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Poezie, Univers feminin

4 răspunsuri la „ASTRAL

  1. Mitzaa Biciclista

    Ca de obicei, exagerezi, exagerezi, exagerezi 🙂

    • Sunt consecvent cu mine însumi:spun deschis, ce simt, ce gândesc, ce trăiesc.
      Că o fac aparent disproporţionat, este poate o tară genetica, dar nu-mi pare rău.
      Încinsă-mi este firea.
      Plăcută mi-e trăirea!
      Mulţumesc, frumoasă poetesă!
      Onu

  2. Frumoase versuri, dragul meu onu!

    • Multumesc mult, rene; te cred, pentru ca mi-ai spus „dragul meu onu” Valoreaza enorm pentru mine, sa fiu dragul virtual, al unei fiinte deosebite. Aparte, chiar!
      De fapt, daca ma gandesc, si tu, pentru mine, esti, draga mea rene!
      Onu

Lasă un răspuns

