PSIHOLOGIE

Înainte de „GELOZIE”, 

Cerul plumburiu şi greu,

Mă apăsa, de nu pot spune.

Am încercat, cum cartea cere,

Să schimb, o „stare”,

Cu  alta, mai chinuitoare.

Ca atunci, când la dentist,

Auzind instrumentul de tortură,

Şi neştiind ce te aşteaptă,

Spontan, minunea se produce:

Uiţi de durere, şi te-ai tot duce.

Aşa, aseară, mi-am amintit de ea,

Geloasa, în nefirească suferinţă

Ce mi-a produs, dramatic, prin despărţire,

Incendiare, vai , mustrări de conştiinţă

 O fi fost bine, o fi fost rău?

Procedeul aplicat,

Ce, mai mult, m-a tulburat?

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Poezie

Lasă un răspuns

