ANTIDOT

Alina StanDupă posturi, în care pun mult suflet, nefiind jurnalist, nu mi-am căpătat imunitatea antistres cuvenită.

 Aşa şi astăzi.

 Sunt norocos însă.

Aseară, am descoperit-o pe Alina, „Arome de poveste”.

Şi gândindu-mă la ea, mă întreb, ce fel de om oi fi şi eu.

Îmi închipui, că sunt într-adevăr, cel care  a scris „Frumosul din om”.

Poate de aceea, chipul plin de distincţie al Alinei, mă impresionează.

 Observaţi, frumuseţea ei sobră, cum este marcată de un aer de tristeţe demnă, bine stăpânită?

Rar mi-a fost dat, în peregrinările mele prin lume, să întâlnesc un asemenea tablou viu al personalităţii, în toată măreţia sa.

Şi, măbucur, să aparţină unei românce!

Şi mai are Alina,  pe lângă blogul foarte gustos, un merit deosebit:

„intuiţia, şarmul comunicării”, fapt rarisim, după mine.

BRAVO, ALINA!

Onu

 

2 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Univers feminin

2 răspunsuri la „ANTIDOT

  1. Interesanta descriere…multumesc.

Lasă un răspuns

