MAI RAR…!

Motto:” Nu glumi si nu mă măguli si treci la scris :)-Dana S.Hugh

Contrar obiceiului meu, m-am trezit cu gândul la o blogăriţă.

Şi am ales-o pe ea, pe Dana, pentru motto-ul  de mai sus, cu valoare emblematică.

Pentru că am calitatea intuitivă de a citi în spusele oamenilor.

Aş spune, că fata aceasta, indiferent cine ar fi ea, m-a citit, şi are grijă, intelectual, de mine.

Cărui bărbat, nu i-ar place, şi n-ar fi recunoscător în intimitatea sa spirituală, aceleia, pe care o simte preocupată de binele său, într-un mod abscons, doar de ea perceput şi realizat?

 Ştiu, ca o reacţie firească de autoapărare, va spune că-mi fac iluzii.

Delicat în convingerile mele, n-am s-o contrazic!

Doresc, să-mi păstrez nealterată de distrageri inutile  convingerea că ea este mâna Proniei divine, sau, mai prozaic, „Şansei clipei astrale.”Chiar aş prefera, ca acest post, să nu-i fi căzut sub privire.

Aparent superfluu, postul are pentru mine valoarea efectului REVELAŢIEI, de când a exprimat cele din motto.

 E drept, în comentariul  de răspuns, nu am ascultat-o, dar a fost excesul de zel al surprizei.

Poate că asta, a reţinut-o să-mi răspundă.

Şi bine a făcut!

Onu

12 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Personale

12 răspunsuri la „MAI RAR…!

  1. Vezi ca ti-am raspuns tot acolo…insa nu stiu daca ti-a aparut notificarea, nu am gasit butonul cu „reply”

Lasă un răspuns

