MONODIETĂ

Pe monitor…, ninge liniştit

Cu ochi mijiţi, de- o noapte nedormiţi

 Încerc de gânduri, să mă scap.

Nu-s nici frumoase, nici urâte

Pur şi simplu, îmi displac.

M-am hotărât să îmi revin

Dintr-al blogului statut meschin

Motive, n- aş avea anume

Ba  zice-aş  că-s toate bune

Mintea, lucrează organizat

Arareori.., ici-colo-s vizitat

Like-uri, pe lângă alţii sute,

 În jur de nouă, tot primesc

Şi singur , nu mă pot certa

Placul lumii, a nu-l gusta,

 De mâine,  pe blog…, monodietă!

Cu post  alb imaculat,

Oricăror plăceri, adecvat.

        Onu

4 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, SARCASM

4 răspunsuri la „MONODIETĂ

  1. Serios??!!! Dacă vrei să ştii, NU TE CRED!!!!

Lasă un răspuns

