GHINION

DAN, maramuresean Când nenorocul, te paste,

Orice ai face, tot devii moaşte

Dar mai tâmpit ghinion , ca azi, al meu

Ţi-l poate trânti, doar Dumnezeu

Pentru că, nu poate fi, mai de ocară,

Să-ţi ştergi prosteşte, o poezioară.

Aşa, spre pildă, de aseară,

Ca să scap de dependenţă,

Mi-am zis s-o dau, pe hoinăreală.

Din care, ca-n proverb, am nimerit

Pe blogul ales, al cuiva,

Pe nume Dan. Un maramureşean.

Când să comentez, pe emoţii, cum se cade.

Deşi aveam atâtea spune,

Gura s-a-ncleştat.., parcă eram fermecat

M-am sucit şi răsucit, s-aştern gândul-ales, căutat.

 Dar cum mai bine e acasă.

M-am decis, pe blog, să spun, ce-mi pasă.

Acolo, însă, altă plasă

Ieri, am spus una, astăzi o neg?

Nu se cade, nu-s tuareg!

Şi-apoi, Ecoarta, ce va crede ,

Că aspir la Preşedinte, când nici nu-mi trece prin minte?

 Ei, bine, nu, pentru blogul aparte, maramureşean,

 Voi înfrunta orice alean.

           Onu

6 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Patria

6 răspunsuri la „GHINION

  1. Un neg
    şi-un tuareg
    s-au întâlnit
    la ONU-n poartă!
    Tu crezi!??
    Eu nu,
    că vezi tu,
    „neg-ul” e negare,
    iar tuaregul e
    la mare depărtare!

Lasă un răspuns

