AJUN DE EMOTII

 Nu prea mă simt in formă. Evenimentele din Pepinieră, mă îngrijorează, şi mă gândesc la Brucan.

El a spus 20 de ani, dar eu devin tot mai sceptic.

Observ creşterea gradului de răutate, mai ales la unele femei. Şi mă bântuie un gând anapoda. Mai bine ar rămâne sterile, să nu mai prelungească predicţia lui Brucan.

De când am auzit despre finlandezi, şi mi-am amintit de colegul meu, Estonianul, care mi-a răspuns  nedumerit, că nu vede rostul înjurăturilor, trăiesc într-o amară debusolare.

O rază de senin, mi-a transmis Madi, prin telefonul milanez.

V-a bucurat, vreodată, primirea unui telefon?

Atunci, veţi realiza ceva, din spusele mele, vizavi de telefonul lui Madi. Dar uite, a apărut soarele, şi razele lui, mângâie pestriţeala coloristică a blocului de vizavi, şi parcă viaţa îşi reintră în drepturi.Colindătorii, cu glasuri neformate muzical, îşi încearcă norocul. Nu prea le surâde, şi îi văd plecând murmurând ceva, uşor încruntaţi.

Îi înţeleg.

În năzuinţa lor au pus toate iluziile, pe care ni le flutură,Psihologia formativă(nu ştiu, dacă există aşa ceva, dar presupun).

Cel puţin de tema Legii atracţiei, gem editurile, librăriile şi chioşcurile de cărţi. Văd că şi tv a preluat ideea, dar tot papagaliceşte, puseele de pseudopersonalitate nefiind departe de iluziile unor aşa zişi parlamentari, că s-ar pricepe la Politică, sau de impresia măgarului, că răgetele lui, ar fi tril de privighetoare.

Şi, de ce să uităm de Dana Grecu, văzând-se în analist politic, dacă eventual, la comandă plătită, emite nişte „batjocuri”, la adresa lui Antonescu şi Ponta.

Zadarnic, încearcă invitaţii sau Radu Tudor,  s-o trezească la realitate. Ea, nu şi nu! Ca în anecdota”Păduchiosule, păduchiosule!”

Nu cred să fiu în forma energetică, optimă, să fac urări, de Sărbători, dar

Un sfârşit fericit de săptămână,

cred că merită să încerc.

Onu

 

4 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

4 răspunsuri la „AJUN DE EMOTII

  1. La Petite Fille de la Mer-july

    Sa stii ca nu pierdeam nicio emisiune de-a lui Brucan . Ma fascina vorba lui, cand mucalita, cand serioasa, spunand lucrurilor, unora, pe nume, ca un om ce stie prea multe si nu mai are nimic de pierdut. Dar pana si el a fost prea optimist, douazeci de ani e prea putin sa distrugi tot, si prea putin sa invingi starea de inertie a unui popor mioritic . Ca-n bancul cu apocalipsa din 21.12.2012 ,, Uff, am scapat, noi, romanii suntem in urma cu 50 de ani” . Meriti orice iti doresti, chiar si mai multe week-end-uri fericite. Onu !

Lasă un răspuns

