BLUE…

Este de la culoarea ei preferată. Cine e ea? Nu ştiu!

 Doar ce se vede.

Şi un motto al său:

”Apa trece, iubirile rămân”. Mi-a plăcut! Corespunde firii mele.

Oricât m-aş supăra pe cineva…, ceva…, o emoţie, tot rămâne.

O pală de vânt, un norişor, o rafală de ploaie, un ciripit de pasăre, un gângurit de copil, o spumă de val, izbit puternic de mal, deschid tot atâtea circuite în Universul meu sufletesc.

 În Uzbekistan, unde mă aprinsese frumuseţea de „o mie şi una de nopţi” a unei localnice, îmi plăcea biciuirea furtunilor de nisip deşertic al Stepei Flămânde.

Atunci, am trăit fiorul literar al „Cântării cântărilor”,  Farmecul mirific al pasiunii Orientului.

N-am văzut Piramidele, nici Sfinxul, dar graţie acestei apariţii, le trăiesc intens taina, le simt biciuirea dunelor în explozia nerăbdării,  în continuă căutare  a ceea ce a fost.

Priviţi foto! Deşi îmbrăcată în negru, care în general asuplizează, braţele au o rotunjime sculpturală, venusiană.

Ilinca Noel Splendoare naturală, îmi spun, iar circuitele cortexului cerebral, parcă au sărit în aer.

Parcă un fior de uimire, face să vibreze atmosfera.

Este ea, Ilinca Noel, fata în blue!

Onu

4 comentarii

Din categoria Diverse ...

4 răspunsuri la „BLUE…

  1. La Petite Fille de la Mer-july

    Onu, frumusetea sensibilitatii tale ma face sa ma simt speciala, si pentru asta nu am cuvinte sa-ti multumesc .
    Oamenii ca tine exista pentru a ne aduce aminte noua de partea cu soare a existentei si pentru asta iti multumesc !

  2. Fiorul de uimire şi bucurie să te urmărescă mereu, iar circuitele cortexului tău să se regleze pe creaţie şi adoraţie! Sărbători cu pace!

    • Multumesc!
      Socul bucuriei, de a fi aparut, in sfarsit, resimte binecuvantarea Urarii tale!
      Asa ca, prudenta, la impactul imbratisarii,si sa strigi, la moment de pericol, sa-mi temperez entuziasmul adoratiei!
      Sarbatori cu gingasie, si deplinatatea traditiei! 😛
      Onu

Lasă un răspuns

