GREŞIT?

Când cuiva, postul dedic,

Sau un comentariu stric,

Şi răspunsul nu primesc,

Multe frământări, îmi fac,

De nu cumva eu greşesc.

Nu mă supăr, pentru rima căutată

Dar mă doare parcă-n suflet,

De persoana abordată!

Oare, să nu fi-nţeles,

Şi s-a simţit ofensată?

Poate am fost eu, ambiguu

Şi persoana derutată?

Nu mi se întâmplă des

Eu negândind de rău,

În aprecierea scrisă.

Dar mă supără dispreţul

Indiferenţei manifeste

De pe vârf de munte,

Cu pleşuve creste

Se spune, că pentru trafic,

Multe vizite să faci.

Am ratat,  nu mai repet

Încercarea inutilă

Surdo-muţii a-i atrage,

Pe umila mea movilă.

Rândurile de mai sus,

Sunt bilanţul neplăcut

În anul aproape scurs

Ce-n două zile, va fi dus.

Onu

10 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Poezie

10 răspunsuri la „GREŞIT?

  1. Ia, mai treci şi tu pe la mine, trec şi eu pe la tine. 😆 Ne mai ţinem de urât. 🙂 O zi frumoasă şi cu mult trafic! 😆

  2. Ha, ha, ha! La mulţi ani!

Lasă un răspuns

