COLIND VIRTUAL

Ahoo, aho, bloggeri titraţi

Staţi puţin, nu restartaţi

Şi visu’, mi-l ascultaţi:

Fie ca Anul care vine

Mi-aducă fete frumoase

Cu sufletete la fel focoase

Dar contrar de ăst’ trecut

Să mi le păstreze mult

Că viaţa, oricât ai spune

Cu sufletul, se menţine

Şi de suflet n-or avea,

Lasă-le în seama mea

Voi încerca să mă descurc.

Eu ştiu, „frumosul din om”

Este mereu, pitit bine

Să nu-l afle orişicine

Ci doar omul potrivit

În stare-a-l fi preţuit.

La Mulţi Ani!

         Onu

17 comentarii

Din categoria Poezie, Univers feminin

17 răspunsuri la „COLIND VIRTUAL

  1. LA MULȚI ANI!
    Să se-mplinească! 🙂

  2. Multumesc!…La multi ani!

  3. Doamne ajuta! La multi ani !

    • Eşti o drăguţă! Am comentat , uşor grav, aşa părându-mi formula celor patru elemente, la primul tău răspuns.
      Aşa, să fie, şi în viaţă, nu doar în ludic!
      Un An cu mai multă destindere pe chip!
      Onu

      • Culmea e ca stiu sa fiu si cu gura pina la urechi… asta ca sa ma exprim ceva mai neprotocolar! Dar, cred (inca) in cele 4 elemente…

      • De ce? Doar ele sunt Realitatea insasi!
        Desi, cum spui tu, pare o filozofeala!
        Dar e a vietii. Acum, tot neprotocolar, aminoacizii ce sunt?C,H, O si N.
        Hai sa le combinam:H2O, O, (CHON)si ( )O.
        Cu aproximatie:apa, aer, lemn si foc. Generalizand in joaca ,desigur.
        Asa ca poate gresim la fel?
        Onu

      • ( ) O … purificator ca o meditatie. Si-un nou inceput pt. tot si toate, chiar daca pare a fi o filozofeala chimica.
        Sau o alta greseala ca un mod de-a face altfel lucrurile?

      • Sa iti repet, ca totul e chimie,
        Chiar si in filozofia, Supranumita Alchimie?
        Cand totul poate-i intuit
        Prin inefabila traire,
        Careia, spre prezentare
        I se spune mai spune Reverie?
        Onu

      • Sa repeti e-un lucru mare
        cu tilcul inefabilei filozofii,
        Filozofeala-i o grimare
        Sau una dintre reverii ?

      • Reveria sau Nirvana, dupa cate am citit
        Este raspunsul ezoteric, la ceva mai rar trait .
        Nu poate fi redata in vorbirea curent folosita.
        Cum nici „grimare” nu mi-e cunoscuta.
        Oricat dictionarul voi fi citit.
        Onu

        Onu

  4. AN NOU FERICIT ȘI LA MULȚI ANI! 🙂

  5. La mulţi ani cu sănătate şi bucurii!

  6. la multi ani Onu. cu intarziere. dar aho, aho , si eu pe-aici! 🙂

Lasă un răspuns

