PRIETENI sau „tovarăşi de drum”?

Întotdeauna, când prietena,  care mă însoţea,

Arunca furiş ocheade,

La prima staţie de troleibuz, era convinsă,

C- ar fi mai înţelept, din parte-i

Să purceadă la cât mai grabnică întoarsă cale.

Nu din motiv de gelozie, care la rându-i

E la fel de mare nerozie.

Ci pentru regula de viaţă,

Că binele comun, nu se împrăştie, nicicum,

Indiferent de drum.

Cam aşa fac liberalii,

Cu Ponta, care de-ar fi eu.

Punea de mult cruce, prosteşte şubrezit de-aceştia

Prea îngăduitorului  suport politic,

Pe nume USL-eu.

Nu demult, ca într-un basm urât,am citit

 Zvonuri liberale, cum că Ponta, folosind a presei cale

PNL-ului imaculat, i-a atribuit, vezi Doamne,

Dorinţa nerostită, ca –n europarlamentare,

Liste comune, să fi prezentat.

Nu am calcule meschine,

Şi nici nu ştiu, cum ar fi bine. Dar mă întreb, aşa profan:

Oare Quasimodo, ar fi cârtit în lume, cu mintea lui fertilă,

Necuviinţe, pe seama Monseniorului de la Notre-Dame?

                                   Onu

 

Scrie un comentariu

Din categoria Poezie, Politică

Lasă un răspuns

