ÎNGÂNDURARE TRISTĂ

MALA

 E ca un plânset fără lacrimi, ca trăirea necontrolată, a unei drame. Întotdeauna, am fost impresionat de asemenea chipuri! Simţi omul, în toată sinceritatea sa, când trăirea momentului este atât de profundă, încât cuvintele lipsesc, pentru a o descrie.

  Un dramatism sufletesc, generat poate de prospectarea propriilor vise neîmplinite, de nemulţumiri neînţelese de sine.

  E o stare care se transmite empatic, şi care te atrage irezistibil.

 Ai vrea să-i cunoşti posesorul, să-l eliberezi de ea.

 Ciudate înfăţişări, mai poate lua chipul omului, prin trăirile spontane.

 Sunt probabil, unicile momente de puritate inefabilă.

Aşa, am aflat-o pe MALA.

Onu

3 comentarii

Din categoria Proză, Univers feminin

3 răspunsuri la „ÎNGÂNDURARE TRISTĂ

  1. Pingback: Eu sunt Eu | lt.mala

  2. Un chip ce apartine trecutului. O lume dincolo de chip. Un prezent cu mult mai puternic decit amintirile.
    Multumesc, Onu.

    • Ura, Mala, Ce confirmare plină de bucuria vietii! Asa cum imi doream sa te aud. Pentru ca un asemenea raspuns, nu poate fi decat al unui suflet implinit, constient de sine si de valoarea sa implicita.Te imbratisez cu prietenie calda, senina, cum simt ca merita frumosul din tine!
      Un An Nou, pe care expresivitatea deosebita a chipului tau, sa il reflecte spre bucuria delicata a blogosferei.
      Si eu, iti multumesc!
      Onu

Lasă un răspuns

