VIBRAŢII

Azi noapte, am început să citesc trilogia SECRETUL,  DE Rhonda Byrne.

Primul volum, „Însemnări zilnice”.

La prima impresie, cartea vorbeşte despre Legea Atracţiei. În esenţă, după ce afirmă că Universul este vibraţie, şi noi, ca elemente componente ale acestuia, suntem tot vibraţie de diferite intensităţi.

Şi interacţionăm cu alte vibraţii, după legi specifice.

 În consecinţă gândurile sunt tot vibraţii, şi interferează cu starea vibratilă specifică a fiecărei entităţi universale.

În concluzie, Legea Atracţiei, este un lucru tot atât de veridic, precum Legea Gravitaţiei, şi constituie probabil o descoperire intuitivă a unei minţi mult mai matematice decât a lui Newton, Planck sau Einştein.

În accepţia autoarei, teoria,  dezvoltată şi aprofundată, cu un rafinament specific feminin,  se extrapolează la nivel teritorial, cum cred că a încercat să o spună Jack London prin titlul cărţii Chemarea Străbunilor.Anume, că fiecare purtăm în fiinţa noastră, la fel ca un diapazon, gama vibraţiilor locurilor natale.

Pe parcursul lecturii, autoarea recomandă pauze de reflecţie asupra noastră înşine, fapt deosebit, pentru conştientizarea teoriei respective.

Hoinărind cu gândurile în aceste pauze, am găsit o legătură veridică, între mine şi sorgintea mea. Ca o confirmare a teoriei.  Spre exemplu, în copilărie, visam să devin cioban. Nu-mi explicam această năzuinţă.

După  mulţi ani am aflat de originea mocănească, a bunicului meu patern, din ciobanii din Mărginimea Sibiului, stabiliţi  prin transhumanţă în câmpiile mănoase ale Dobrogei.

 În posturile Nunta I şi Nunta II, am relatat episodul descoperirii genealogiei mele paterne, ardelene.

Translând pe triadă:”trup-minte- suflet”,  de la minte, la suflet, am mai remarcat  ceva, destul de interesant.

În virtual, m-am ataşat copleşitor, de bloggeriţe  tot de vibraţie ardeleană.

Din motive de discreţie, voi vorbi relativ criptat. Şi privind pe hartă, observ vecinătăţi ademenitoare pentru susţinerea teoriei Legii Atracţiei.

Judeţul Sibiu, se învecinează cu judeţele Mureş, Hunedoara şi Alba,  iar aria cuprinsă de mine, ca o anvelopă emoţională, se încheie cu judeţele Maramureş, Satu-Mare şi Bihor.

Pentru a evita confuzii perturbatoare, menţin că” ataşamentul” pentru mine, nu are o semnificţie strictisim masculină.

Ea este o trăire complexă, exprimând emoţiile bucurie, năzuinţă şi speranţă.

Pe linie maternă, domeniul vibratil, acţionează absolut identic.

Dar cred că sunt şi interferenţe directe, cum ar fi faptul, că la Iaşi, funcţionând ca asistent universitar, s-au suprapus şi clipe personale, de neuitat.

Dacă o noapte de lectură, din primul volum al cărţii, mi-a prilejuit atâtea  motive interesante de reflecţie,  înclin să cred că lectura trilogiei, va oferi oricui, un orizont mirobolant asupra propriei vieţi.

Onu

18 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Personale, Univers feminin

18 răspunsuri la „VIBRAŢII

  1. Onule, imi permiti sa citesc mai intii cartea si apoi sa revin cu comentarii. O sa trec pe lista volumul respectiv.
    Oricum, foarte interesant materialul tau de azi aducind in atentie acea cuantica a relatiilor interumane.

    • Mala, Mulţumesc mult!
      Despre natura vibratilă a Universului vorbesc şi japonezul Masaru Emoto, şi
      Bradley Nelson în cartea sa Codul emoţiilor, publicată tot în Colecţia Adevăr Divin,
      şi
      Bob Doyle în cartea sa Puterea, cu subtitlul
      Tot ce trebuie să ştii despre Legea Atracţiei, aceeaşi colecţie.
      Autorul a fost şi protagonistul filmului Secretul.

  2. Dacă după numai o noapte de citire ai vibrat atât de intens, mă întreb ce vibraţii se vor propaga spre centrul şi vestul ţării?? O, să ne înţelegem: vibraţii lingvistice! Autentice!

    • Aurelia, mă provoci la nemodestie, dar să ştii că noaptea asta a fost precedată de multe ore de spicuiri despre subiect.
      În răspunsul dat Malei, vei vedea câteva titluri.
      Doar câteva dintre ele!
      Te-am înţeles, Pontoaso!
      Şi-ţi mulţumesc, pt apreciere! 🙂
      Mă gândesc să continui tema.
      Ce crezi, merită?

      Onu

  3. cu siguranta esti o fiinta deosebita.
    Legea atractiei…. am trait-o concret pe pielea si spiritul meu.
    Daca e sa cred in ceva in viata asta, atunci, da. CRed in legea atractiei. Are o denumire parca cliseistica, dar ea exista. (mi-a placut asemanarea cu legea gravitatiei pentru ca desi nu e la fel de palpabia fizic, este deosebit de prezenta la nivel energetic).
    Marele secret.
    The one. the only.
    It changed my life!!

  4. tot aici: ”The law of attraction” de Abraham, recomand, așa am ajuns eu la lectura asta când am căutat cu disperare să-mi explic un fenomen care îmi depășea capacitatea de a conștientiza ce mi se întâmplă.
    cam așa:
    http://missionbelle.wordpress.com/2013/02/18/the-secret-behind-the-secret/

  5. Buna seara!…O seara placuta alaturi de cei dragi!

Lasă un răspuns

