CU TRONC

Pe motiv de gelozie, iubita mea greu de uitat,

Când altul, cu tronc, i-a picat,

Pretextând aprig, infidelitatea, la el, a şi plecat.

Nu-mi părea rău,

De doar  pleca, şi laptopul, îmi devasta

Dar îmi lipseşte vorba ei,

Gonflată, fără de temei

Ce-adânc în suflet mi-a intrat.

Nu mai pot crede, să nu fiu darul minunat,

De domnul dat, când ea,

În nevoie de iubire, s-a aflat.

Mi-e imposibil să mai cred

Că  frumoasele ei rime vii,

Nu sunt decât măiestre artificii

Ca-n vorbele-i mie transmise.

Să-i fie oare-n fire, nevoia de a amăgi,

Servind cinice iluzii?

Mi-e trist, să mă gândesc ades,

La chipul ei angelic.

Ce tot mai mult încep să simt,

Că este un sălaş demonic.

              Onu

2 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Univers feminin

2 răspunsuri la „CU TRONC

  1. Daca-i cu tronc, atunci e cu dezamagire mai Onule! Troncul asta-i pacatos! Eu zic sa vorbesti cu ea si sa vezi ce are de spus..

Lasă un răspuns

