PONTA SPERIAT.

Speriat ca un copil,

Ponta, devenit adhoc, „bărbat”

Pe prefectul de Buzău, marţi spre seară, l-a schimbat.

O fi bună mişcarea , dar zău,

Ce a greşit prefectul de Buzău?

Că unui  echipaj  de ziarişti  naivi,

În ţeastă, nevenindu-i pe loc, întrebări binegândite?

Şi-a închipuit, că eu, am gust de ţaţă,

Să ştiu nume de sate-n zăpezite,

Ca să am ce spune-n piaţă?

 Sărman popor, cu-aşa produşi, parlamentari în devenire

Nu mă mai miră, coabitarea.

Băsescu, este tare, oricine, orice-ar zice

Nu se împiedică, naiv, de obrăznicii complice

                             Onu

4 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, PAMFLET

4 răspunsuri la „PONTA SPERIAT.

  1. O poema ca o epigrama. ❤

  2. … Nu-s vreo basista
    Dar Poanta de ponta n-are ce cauta pe vreo lista!
    … Nu-s nici feminista, dar ce-i un barbat
    Nu este, in nici un caz, de plagiat!
    … Cand lui nota i-am dat!

Lasă un răspuns

