La Urolog.

Rezultatul Eurovizion, mi-a amintit de consultaţia la medicul urolog. Eram suspect de adenom de prostată, si necesitam un tuseu rectal.
Jenat de prezentaţa doamnei asistente, îi fac disperat, semne medicului, care îmi şopteşte:
-Îţi explic după consultaţie.
Mă resemnez, îmi dau jos nădragii şi mă urc pe masa de consultaţie, consultaţie pe care o suport destul de incomod.
–Gata, spune medical, scoţându-şi mănuşile! Cum a fost?
-Neplăcut, şi ciudat! Îi răspund eu.
–Ei, vezi, pentru acest “ciudat”, a rămas doamna asistentă!Holbez ochii nedumerit.
-Stai liniştit, nu ai adenom de prostată, îmi zâmbeşte medicul, văzându-mi naivitatea.
-Vă mulţumesc, domnule doctor!
-Să trăieşti, fericitule, mă bate dânsul, pe umăr.
Am simţit că se bucura pentru sănătatea mea.
Onu

4 comentarii

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

4 răspunsuri la „La Urolog.

  1. Da, e situaţia pe care se poate construi un eventual proces bazat pe prezumtivul abuz sexual al medicului asupra pacientului şi nu numai asta…. Tocmai pentru a nu se ivi astfel de cazuri, asistentul medical trebuie să fie prezent la consultaţie. Şi, la o adică, cînd eşti în cabinetul medical nu mai există pudoarea sexului: eşti pacient şi gata.
    La fel e şi în cazul femeilor care merg la ginecolog, nu ?

    • Mala, eu am incercat sa construiesc un alt proces. Acela al unei afectiunisexuale. Imi pare rau, canu am reusit. Aprecierea mediculuica sunt sanatos, se referea s la adenom, si la aberatie. Mi-ar fi placut sa fiu inteles. Postul e cu ricoseu lacastigatorul Erovizion si la votantii sai, conf proverb. cine se aseamana, se voteaza.

Lasă un răspuns

