jUSTIFICARE

Onoraţii mei cititori, consacraţi sau noi, vor fi fost uimiţi de dispariţia Serialului „ Dreptul de a zâmbi”, ajuns deja la 56 episoade.
Eu am făcut-o, la somaţia autoarei sale Ela. Plin de regrete, întrucât, după câteva revizii competente, vedeam în povestire, nu doar un Memento asupra violenţei în familie, ci şi un mic Îndrumar de comportare în societatea familiei. Mai mult, năzuiam, prin tema sa nobilă, să devină un bestseller, cel puţin pentru români. Poate eram fantezist, dar totul pleacă de la fantezia unui gând.

N-a fost să fie!
Încă o dată, prezint scuzele cuvenite, tuturor vizitatorilor, care m-au onorat cu aplecarea lor, asupra postului.
Sper ca autoarea Ela, să-şi revină din euforia narcisismului pasager, de o clipă, şi să continuie cartea, pe blogul său.
Cu stimă,
Onu

6 comentarii

Din categoria Cărţi, Diverse ...

6 răspunsuri la „jUSTIFICARE

  1. Cătălin

    Sunt in Brazilia, dar am citit pe facebook romanul. Eu i-am interzis să mai planga citind şi recitind romanul. Încă nu şi-a revenit din şocul suferit si va rog foarte mult să o lăsaţi in pace. Această fiinţă nu merită tratamentul mediatizarii. E prea dur pentru ea. Ma chinui de patru ani să-i aduc fericirea şi anul acesta voi reuşi. Am vorbit cu Anusca şi mi-a spus tot. Nu o mai supăraţi, va rog ! Nu merită ! Vă Multumesc pt înţelegere ! Cu stima, Cătălin.

    • Cătăline,nu ştiu cine eşti, şi ce hram porţi, dar tonul tău mi se pare lipsit de respect.
      Să nu cumva să fii un specimen, dintre cei care i-au amărât viaţa Elei.
      Aşa că nu văd în ce calitate, îţi îngădui insulta de a mă ruga „să nu o mai supăr”.
      Din faptul că „i-ai interzis”…., rezultă că te erijezi într-un mic stăpân al ei, ca şi bruta din carte, şi mi separe o umilinţă în plus, faţă de câte a îndurat.
      Interesant ar fi de ştiut, cum te-ai chinuit să-i aduci fericirea.
      Mie îmi provoci un rictus de jenă.
      Aştept să te explici, ca să fii credibil, că îi poţi asigura Elei, fericirea.
      Altfel, comentariul tău, mi se pare o vorbă de clacă.
      Îmi este neclar, ce ai gândit prin expresia „tratamentul mediatizării”.
      Totuşi, pari o rază de lumină, chiar dacă poate falsă!
      Cu prietenie, pentru Ela!
      Onu
      Onu

  2. Păcat că s-a întrerupt așa….oricum, e o decizie ce merită respectată pe deplin. Parcă, și pe mine m-ar durea, să răsfir așa ceva, indiferent de formă. Oricare ar fi fost finalul, țin să spun că mă înclin în fața acestui om, Ela, și-i mulțumesc. E mai greu de explicat, dar eu îi mulțumesc!

    • Mulţumesc şi eu,ca gazdă.
      Finalul ar fi destul de interesant şi apreciez eu, relativ optimist:
      Ai dreptate.
      Pentru vicisitudinile cărora le-a făcut faţă, Ela merită toată admiraţia.
      Şi a rămas în continuare, un om admirabil.
      Onu

  3. Sper că viața ei s-a schimbat în bine și acum e fericită.
    Faptul că a putut să aștearnă pe hârtie ceea ce i s-a întâmplat e un mare pas spre vindecare.
    Sunt oameni care nu au putut să citească, dar întâmplări asemănătoare există și e bine să știm, e bine să ne educăm copiii împotriva violenței.
    Am tot sperat că vor veni și episoadele în care să ne spună că viața nu e doar urâtă, poate ca o confirmare…
    Îi doresc mult bine Elei!

Lasă un răspuns

