Luminiţa

E tânără, e un copil
Născută, abia, cam prin…’zeci
Dar din făptura-i crudă-mi vin
Simţiri ce n-am avut în ani…’zeci.
Genunchii fragezi de copil
Îmi tulbură privirea încântată
Şi aş vrea şansa iar tânăr să fiu
Să pot iubi această fată.
În ochii ei vioi, citesc de-acum
Sclipiri de viaţă pătimaşă

E trist, că timpul meu

Mult prea grăbit la drum
Mi-a spulberat Speranţa,
De a struni eu însumi firea ei poznaşă

****
Dar zâmbetu-i nevinovat
Surâsul sincer şi curat
În toate…, zglobia ei mişcare
Mă ruşinează-n al meu gând plin de păcat
Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Poezie

Lasă un răspuns

