Vrei să știi ce culoare aveau chiloții Biancăi Drăgușanu sau dacă fata lui Minune mai e virgină?

Sunt oameni înzestraţi cu harul de a face urâtul înţeles şi educativ.Este cazul lui Theo Anghel, autoarea postului reblogat. În replică am comentat:

  1. Ei uite că mi-a plăcut durerea ta-n nu ştiu câte.
    E cea mai culturală-njurătură!
    Mai spune-le-o!
    Onu

  2. World of Solitaire

    iunie 2, 2014 at 10:10 am

    Reblogged this on Madi şi Onu Blog.

Theo Anghel

O! Dacă vrei să afli asta, nu te pot ajuta cu nimic! Mă doare-n paișpe de chiloții divei sau de himenul puradelei.

În schimb, știu sigur că te voi pierde de mușteriu când vei afla că vreau să-ți vorbesc despre Balzac.

Balzac, scriitorul, bre!

Dar, dacă mă înșel, te aștept azi, la ora 14, la Radio Vocativ.

chat:http://xat.com/radiovocativ
http://46.108.31.209:8000/listen.pls

Vezi articol original

2 comentarii

Din categoria Diverse ...

2 răspunsuri la „Vrei să știi ce culoare aveau chiloții Biancăi Drăgușanu sau dacă fata lui Minune mai e virgină?

  1. A fost un fel de emisiune literară cu promo de la Acces Direct! 😀

Lasă un răspuns

