PASIUNI, 13.3 Gura lumii

Prietenul meu a venit ieri, cu o falcă-n cer.
–Ai auzit despre demonstraţia unor femei pentru dreptul de a umbla cu sânii descoperiţi (topless, sau cam aşa ceva)?
-Nu! La noi?
–Nu, măăă, în lume, că ăia sunt emancipaţi. Nu să critice fetele că apar sumar, dar pudic îmbrăcate, ca asistentele unor realizatori de show-uri, prin care cică ne ajută să fim şi noi, mai de la oraş;  să ne cunoaştem vedetele.
–Ei şi tu! N-o să-mi spui că-ţi displace să admiri lucrarea Naturii.
–Pe bune, nu am nimic împotrivă, dacă  îi vor sincer admiraţi. Dar cu o condiţie: să fie naturali, nu siliconaţi sau fasonaţi prin liposucţie. Că am auzit că silicoanele migrează, şi n-aş vrea să le văd pe cine ştie unde blocate, de să cred că dă peste mine cine ştie ce măgăoaie, şi să merg apoi, la psihiatru.
–Cred că nu prea ai văzut mulţi sâni la viaţa ta. Nu ţi-ar strica, să tragi cu coada ochiului, pe la nişte nudişti!
–Te pomeneşti că de mila unora ca mine, or cere libertate la topless.
–Mai ştii!? Îi răspund eu îmbufnat. Nu suport misoginii!

Onu

Scrie un comentariu

Din categoria Pagini de Jurnal, Râsu/Plânsu

Lasă un răspuns

